servo's voor trex 700

Ik ben op zoek naar servo's voor de swash van een Trex700. Belangrijk vind ik prijs/prestatieverhouding. Ze dienen wel geschikt te zijn voor 3d vluchten. Graag advies.

loges

De beste prijs/kwaliteitverhouding zullen wel nog altijd de Futaba S9252 servo's zijn die je op sommige plaatsen voordelig kunt kopen.

Groeten Gio.

De beste prijs/kwaliteitverhouding zullen wel nog altijd de Futaba S9252 servo's zijn die je op sommige plaatsen voordelig kunt kopen.

Groeten Gio.

Ik zou voor een 90' er echt wel iets zwaardere servo's nemen zoals:
Futaba BLS 451
JR DS8915

Ik zou voor een 90' er echt wel iets zwaardere servo's nemen zoals:
Futaba BLS 451
JR DS8915

Waarom? de 9451 die ik er op heb voldoen uitstekend:confused: wel minder torque (8.7kg vs 10.6kg) dan BLS451 maar evensnel (.10 sec) genoeg voor een ccpm .90 heli.

Die servo's gaan ook jaren mee, ik denk dat ik al lang een andere heli heb of dat ze kapot zijn voordat ik de langere levensduur van een bls merk.

De 9252's voldoen prima, zeker op een Eccpm heli zoals de Trex 700. Ik heb er nog mee gevlogen op mn raptor 90.

Hoi,

De 9252's voldoen zeker! Een jaar geleden vloog iedereen nog met deze servo's, de laatste tijd is het precies de gewoonte geworden om alles zo extreem mogelijk te maken, zoals servo's die 12kg trekken en minder dan 0,1sec. en als het dan nog eens kan op 8Volt ook!
Volgens mij nergens voor nodig, je zal al een serieuze piloot moeten zijn om het verschil te merken, vooral in je zak zul je het merken.
Ik heb nog maar weinig of zelfs geen 9252's zien falen in gelijk welke 90 heli.
Maar ja, als je dat leuk vind en je hebt het geld er voor over, koop dan gewoon 3 JR 8915 of 8717's. ;-)

Groeten Gio.

De 9252's voldoen prima, zeker op een Eccpm heli zoals de Trex 700. Ik heb er nog mee gevlogen op mn raptor 90.

9252's zijn ook niet slecht, ik heb ze zelf ook gehad en als je ze nog hebt liggen kan je ze er zeker opzetten.

Ga je echter nieuwe servo's halen voor je nieuwe heli dan zou ik betere servo's halen dan de 9252

Ik heb op m'n trex de JR8915's (8717) en dat zijn idd zo'n beetje de beste die je krijgen kan, maar ook erg duur.

op m'n R90 heb ik deze:ds610 Flying-Hobby.com

en ik moet zeggen dat ik er ergg tevreden over ben qua response snelheid etc. gewoon een hele goede servo vergelijkbaar met de jr8717's
maar wel voor de helft van het geld...
maatje van me vliegt met de ds620 op de swash, die zijn nog iets sneller maar iets minder torque, ook erg goed.

9252'ers zijn top.
Ikzelf gebruik nu BLS451 servo's in de TREX700'en.

Ik heb wel 2x 9252 in de verkoop sectie staan.
één bij kopen en je hebt een mooie setup.
Ik heb er lang over zitten twijfelen om dit zelf te doen in mijn 2e TREX.
De enige reden dat ik het niet heb gedaan is omdat ik ze zo veel mogelijk gelijk wilde houden.
In de eerste had ik namelijk al direct de BLS servo's gedaan.

Ga je voor erg goed?
Dan zijn de 9252's een mooie keuze.

Ga je voor perfect?
Pak je BLS451 of die JR's

9252'ers zijn top.
Ikzelf gebruik nu BLS451 servo's in de TREX700'en.

Ik heb wel 2x 9252 in de verkoop sectie staan.
één bij kopen en je hebt een mooie setup.
Ik heb er lang over zitten twijfelen om dit zelf te doen in mijn 2e TREX.
De enige reden dat ik het niet heb gedaan is omdat ik ze zo veel mogelijk gelijk wilde houden.
In de eerste had ik namelijk al direct de BLS servo's gedaan.

Ga je voor erg goed?
Dan zijn de 9252's een mooie keuze.

Ga je voor perfect?
Pak je BLS451 of die JR's

als die 9252's al een paar jaar oud zijn dan gaat 1 bijkopen niet op, dan zal de snelheid nl afwijken onderling

Back