Servoschroefje Hitec HS-81MG

Hi,

Ik word gek......

Een tijdje terug 'door omstandigheden' het servoschroefje van een hitec metal-gear servo (HS-81MG) verloren. Het lijkt tot op heden onmogelijk om aan zo'n schroefje te komen waardoor de heli al weken aan de grond moet blijven.... M2 of M2.5 zijn het niet (geprobeerd...), het lijkt eerder M2.4 of zelfs M2.3. Simpelweg bestellen kan niet. Kan iemand me aan zo'n schroefje helpen of weet iemand hoe er toch aan te komen?

Groet, vincent

Ik zou een schroefje uit een andere servo nemen en naar een speciaalzaak gaan. Opmeten en bestellen toch ?

Heb dit ook al gehad,een schroefje nemen van ong dezelfde dikte en deze gewoon inkorten..

Hi,

Een ieder alvast bedankt voor z'n reactie! Vanavond ook nog een tip gekregen over een absolute schroeven speciaalzaak (hoe kun je d'r van leven...). Ik ga d'r deze week even kijken.

@javan: met liefde zou ik een langere schroef inkorten maar ik kan de juiste dikte / draad combo niet vinden.

@rheli: dat is nu net het probleem..... iedereen kan me aan iets dikkere schroeven helpen maar tot op heden nog niemand aan de juiste dikte....

@tadango: dank je wel: dit moet het volgens mij maar worden als ik na het weekend nog niets heb gevonden.....

Groet, vincent

Back