servosnoertje opnieuw in de vleugel

hallo

ik heb een probleem ik had een vleugel met servos maar die zijn er ooit uitgehaald inclusief de servosnoertjes nou is mijn vraag hoe krijg ik die snoertjes weer opnieuw in de vleugel. het gaat om een ribbenvleugel waarbij de spanweidte van de servo tot de wortel 1.20 is

help me aub

tom

Misschien lukt het met een dun draadje met daar een klein gewichtje aan. Als je de vleugel dan verticaal houdt kun je het er mischien door de gaten laten zakken? Als het draadje er dan door zit kun je daar je servo snoertje aan maken zodat je die er weer kan terugtrekken.

Groeten Jeroen.

Als die tip van Jeroen niet lukt kun je eens met een stofzuiger proberen om een heel dun en licht draadje door de openingen te zuigen. In veel gevallen wil dit wel eens helpen.

En anders even wat dun verenstaal halen, zodat je het snoertje hiermee door de vleugel kan 'schuiven'.

ik doe het met een carbonstaafje van 2mm ,waar ik een dunne draad aan bevestig met sluitspeldje. En daarna is het maar gewoon doorhalen, maar er is geduld voor nodig.( heb ooit 1 week aan 2 vleugels bezig geweest ) :roll: niet gans de dag he :lol:

Back