Set up ange l50 of wind s 50

Discussie in 'F3A' gestart door multiplex, 14 mei 2013.

  1. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Zou een betere oplossing moeten zijn. Misschien pas ik nog wel aan, maar' k zie er eerlijk gezegd tegen op om het rudder weer los te moeten snijden :(

    Alvast succes met de samenbouw, alleen op voorhand ff de tijd nemen om uit te zoeken welke schroefjes/boutjes nu exact waar moeten komen. (en loctite niet vergeten)
     
  2. multiplex

    multiplex

    Lid geworden:
    23 aug 2010
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Haaften
    Na een tijd van radiostilte weer even een update.
    Model is inmiddels gebouwd en ingevlogen.Ik heb nu een vlucht of 5 gemaakt en ik ben erg te spreken over het vliegen met deze "vogel".
    Set up is geworden:
    Hacker motor en regelaar
    3x sc1251mg en 2x sh1250 mg.
    gensace 6s 5200 met 4mm connectoren 770 gram
    skyrc 10 amp ubec met flagpin en instelbaar spanningsalarm.
    xoar 16x10 gekozen i.v.m. de vliegtijd.
    Grt Pieter
     
  3. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Pieter,

    Heb jij de poten van het landingsgestel bekleed? En zo ja, hoe heb je die bekleding dan bevestigd? Ik heb zo m'n twijfels over het lijmen met CA zoals in de handleiding wordt voorgeschreven.

    Ik zag bij ons iemand op de club die M3 boutjes en moertjes gebruikt heeft
    voor de bevestiging bij z'n Angel 50. Gaatje geboord door poot en bekleding en daar boutje door met een moertje.
     
  4. multiplex

    multiplex

    Lid geworden:
    23 aug 2010
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Haaften
    Hansl,
    Ik Denk dat het idee om de plaatjes te schroeven op de poot van het landingsgestel een hele mooie oplossing is! Ik ben ook niet tevreden over de aansluiting op de romp en heb ze tot op heden dan ook gewoon weggelaten. Wel heb ik de wielkappen gemonteerd... maar.... Vandaag toch weer een andere graslengte op het veld want ik heb ze beide verloren bij het landen vandaag. Deze ga ik niet vervangen.
    Grt Pieter
     
  5. HansL

    HansL

    Lid geworden:
    28 jul 2011
    Berichten:
    1.830
    Locatie:
    Tisselt (België)
    Kabelbindertjes heb ik ook al wel ns gezien trouwens, maar waarschijnlijk hou ik het bij een boutje met een moertje.

    Fijn dat ie zo goed bevalt!
     

Deel Deze Pagina