set up HK Bixler

• Topicstarter Topicstarter danyel9256
  • Startdatum Startdatum
D

danyel9256

Guest
hallo,

heb een vraag/c.q. interesse in de set-up van andere bixler vliegers.:p
heb bij HK german warehouse een Bixler kit besteld en ben benieuwd naar ervaringen en met welke set-up andere vliegen.
bijvoorbeeld de servo's , ik hoor veel lof over de hextronic HXT900 , een goede servo voor weinig maar zijn er mensen die zeggen dat je beter een paar euro's extra uit kan geven om een metal-gear servo te nemen :confused: en welke dan of voldoet de HXT 900 ruimschoots?

welke motor word gebruikt , ik wil wel graag dat de Bixler als hij klaar is verticaal kan klimmen. :cool:

zeer benieuwd naar andermans ervaringen met de Bixler (en set-up)

grtz Danyel

Ik vlieg met een easystar, dit is een soortgelijk model.

In mijn easystar zit:

- motortje hxt 2830 2200kv met een 6x4 prop
- hxt 900 servo's
- 40 a brushless regelaar

Deze setup was besloten na lang lezen op de sites. De 2200 motor is voor het model goed geschikt, hij gaat er hard mee en je kunt er op die manier ook een langere vliegtijd mee behalen (voor bijvoorbeeld fpv). Met mijn kodak zx1 camera erin vlieg ik ongeveer 30 minuten en ik zou dan nog door kunnen vliegen.

De hxt900 is voor dit gebruik echt prima.

thnks voor je reactie,

waar heb je die motor gekocht :confused: ,zie hem niet op de hobbyking site:(
en als die servo's ok zijn dan is kan het geld naar andere projecten:p

welke lipo gebruik je? , 30 min is lekker lang :cool:

thnks voor je reactie,

waar heb je die motor gekocht :confused: ,zie hem niet op de hobbyking site:(
en als die servo's ok zijn dan is kan het geld naar andere projecten:p

welke lipo gebruik je? , 30 min is lekker lang :cool:

Mijn motortjes komen wel bij hobbyking vandaan, wel via een belgische winkel omdat de motortjes toen (en volgens mij nu ook nog) niet leverbaar waren of zijn via hobbyking zelf. En het zijn overigens hxt 2835 2200kv motors 380s ipv hetgeen ik hiervoor typte.

De accu waar ik mee vloog was een turnigy 3s 2200mah.

Ik ben aan het overstappen van project dus heb daarbij wat dingen over die de verkoop in gaan. je zou even kunnen kijken bij de verschillende verkoopdelen op het forum of mij even kunnen pm'en

Back