WillydeWoofer
Forum veteraan
Graag advies voor 3 verschillende set up's;
1 budget
2 intermediate
3 fast
Op voorhand bedankt voor de hulp.
1 budget
2 intermediate
3 fast
Op voorhand bedankt voor de hulp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met HV servo's kun je je ontvangerstroomvoorziening eenvoudiger houden. 2S lipo, schakelaar, ontvanger. Bij LV servo's zal er nog een BEC/SBEC tussen moeten om de spanning op de ontvanger tot 5 a 5.5V te reduceren.
Wel is de keuze in echt goede HV servo's nog wat beperkter, en is het altijd goed kijken wat de reviews van de gekozen servo zijn.
Groet,
Gerben
Goede tip, dank je.Indien weggooien lastig is zou ik hem met een bungee wegschieten , inmiddels mijn Mini-hawks al veel
Weggeschoten gaat super
1 probleem je kunt niemand meer de schuld geven als het mis gaat
Wat voor toestel is het precies kan er weinig info over vinden de specs bedoel ik
Zo wat een klus zoiets gaat erg veel arbeid in zitten moet je wel leuk vinden zoiets, of zijn er kitjes voor te krijgen
Ik zoek het straks voor je op.Enig idee waar kan niet vinden waar
Kijk eens bij Lindinger of Riesenauer.Ik zoek het straks voor je op.
Een ander interessant toestel, is misschien de kant en klare Bandit van FVK. Daar wilde ik eerst mee aan de slag.
Die Bandit is niet mijn ding , ik heb meer met de MiniHawk modellen( heb er 3 op dit moment met verschillende setups) die Ninja speed leek me wel interessant puur uit nieuwsgierigheid omdat ik dit model niet ken , en de uitdaging om te bouwen kan leuk zijn maar heb ik te weinig tijd en zin in , maar ik kan nog steeds geen verkoper van vinden