D
David5
Guest
Hallo
Ik ben al een tijdje aan het zoeken in forums om er achter te komen welke setup ik nu moet kiezen voor mijn accu pakket.
Ben namelijk bezig een uiltimate van Great planes om te bouwen naar electro.
Ik heb al een motor en regelaar liggen alleen wat voor accupakket er nu bij hoort is voor mij een beetje een raadsel. 4s1p of 4s3p of 5s2p enz.
Motor:
Protech apollo mc50-5506
3 tot 5 cellen lipo
t/v:730 kv
gewicht: 290 gram
Imax 55 A
Max power 1075
Regelaar
RBC 60 amp controller
Size 52x25x8
Weight: 33gr
Current: 60 amp
Cells: 6-16 or to 2-6 lipo
BEC: No
Maar wat is dus het beste? Een kant en klaar pakket kopen of een aantal pakketen kopen om die te slopen om zo om te bouwen naar een pakket waarin een je 2p maakt.
Het is mijn eerste serieuze accu pakket die ga aanschaffen dus wel meteen goed zitten
Ik heb zo`n 150 euro gereserveerd voor het accu pakket.
David
Ik ben al een tijdje aan het zoeken in forums om er achter te komen welke setup ik nu moet kiezen voor mijn accu pakket.
Ben namelijk bezig een uiltimate van Great planes om te bouwen naar electro.

Ik heb al een motor en regelaar liggen alleen wat voor accupakket er nu bij hoort is voor mij een beetje een raadsel. 4s1p of 4s3p of 5s2p enz.
Motor:
Protech apollo mc50-5506
3 tot 5 cellen lipo
t/v:730 kv
gewicht: 290 gram
Imax 55 A
Max power 1075
Regelaar
RBC 60 amp controller
Size 52x25x8
Weight: 33gr
Current: 60 amp
Cells: 6-16 or to 2-6 lipo
BEC: No
Maar wat is dus het beste? Een kant en klaar pakket kopen of een aantal pakketen kopen om die te slopen om zo om te bouwen naar een pakket waarin een je 2p maakt.
Het is mijn eerste serieuze accu pakket die ga aanschaffen dus wel meteen goed zitten
Ik heb zo`n 150 euro gereserveerd voor het accu pakket.
David