Setup mbx6 eco

Mensen ben op zoek naar een goede setup voor mach one helmond, ben van plan om aankomende zaterdag te gaan rijden.
Mensen alvast bedankt

Setup voor Helmond.

Als ge de setup aanhoudt die er was en hem gewoon wat lager legt zal het wel lukken.

Helmond is een vlakke baan met een paar verhogingskes, komt wel goed ;).

Ohja, voor het podium ligt een plateau dat ge in 2 keer neemt, de eco kan dat in 1 keer :p.

Idd ik zou terug de dikke stabi's steken op de Eco
Qua demping staat hij wel goed.
Shocks terug zo schuin mogelijk.
En hij mag idd terug wat lager :)

Diff is nog goed voor astro (15 15 10)
De geknipte schumacher mini pins erop en gaan :D

Ha Ha kurtje ik wilde je nog een mailtje sturen wat van dikte erin de diff`s zaten. vraag over de nieuwe mini pins, ik wils ze gaan knippen maar hoeveel aan de voor kant binne/buitenkant en achter binne/buiten kant.
Steiie jij ook alsvast bedankt voor je reactie:D

Ik reed graag dikke diffs :)

Mini pins is echt persoonlijke smaak...
Ik zou eerst eens de gebruikte proberen.

Dit is m'n setup van de buggycup in Helmond. Was wel met nitro, maar ik zou de shock gewoon 50cts dikker maken vooraan. Dat doe ik ook altijd op m'n elektro om het gewicht van de batterij vooraan wat te counteren.

Minipins best knippen door de 3 buitenste rijen weg te doen en de 2 binnenste. Maar begin maar met 1 rij per keer weg te halen. Meer kan altijd, maar omgekeerd niet :D

Setup: Helmond.pdf (3.2mm swaybars zouden het daar wel goed doen, maar die had ik toen niet)

Dank jullie wel mannen, Ik heb aan die info genoeg om het 1 en ander zaterdag uit te proberen in helmond, IK heb zin om de eco uit te proberen:D Het weer ziet er voor het weekend goed uit gelukkig.:zon:

Zal niet tegenvallen hoor Randy...
Rijdt super lekker :)

Wel opletten met de mini pins, is nogal een giftige band... Heel zoekerig eigenlijk, als je dat niet gewoon bent is het ff wennen...

Dan kan je ook gerust met de AKA crossbrace rijden die erbij zit.
Is wat vergeeflijker...

Als de voorspellingen kloppen die ze opgeven voor dit weekend, dan zijn het dezelfde als van de race in mei. Leg maar medium compound op als je met de crossbrace gaat rijden.

En anders gewoon rondcrossen op minipins :D

Hoe ging het?

De wagen is echt supper, de beste koop die ik tot nu toe gedaan heb. Wat rijdt dat heerlijk, het doet echt precies wat je wil en vliegt en komt en stuurt zo lekker uit de bochten geeft geen krimp, heeft mij ongeveer 3 packs gekost en toen had ik hem al lekker door, ik had echt het gevoelt dat de wagen toch wel boven de andere buggy uitstak, zo strak reedt ie. Had setje nieuwe mini pins erop, en reedt veel beter dan het setje die door kurtje was vlak gereden. Mach one die nieuwe layout vindt ik een een zeer leuke baan. Nee stoom de eco is een blijvertje voor mij:D

Hey Randy super om te horen!!! :D

Heb je nog veranderingen gedaan? Denk dat hij wel redelijk goed stond als ik zo je uitleg mag horen :D

Dan ben je toch iemand die serieus grip verkiest als je met een ongeknipt setje mini pins gaat rondrijden... Geen last van griprol tijdens de snelle bochten?

ps. Hebben ze een nieuwe layout op mach one?

hey Kurtje, ja echt een supper wagen, de wagen geeft echt een vertrouwd gevoel, en doet precies wat je wilt, heb de veren iets lager gelegt, en schuin gezet voor de rest heb ik hem zo gelaten hoe die was. En ja ik zag iedereen toch met redelijk versleten banden rijden, om de grip kwijt te raken, ik heb het geprobeert maar vondt de wagen niet zo direct reageren. Met de nieuwe mini pins precies wat ik wilde, ik hou van veel grip. Mensen vroegen nog of ik de eco nieuw had, en zei dat ik hem van jou had overgenomen, ze zeiden dan ook dat ik een goede koop gedaan had en dat jij heel zuinig bent op je spullen:D Lay out was voor de laatste keer in 2010 geweest, ik denk dat je deze layout wel kent.

Back