Setup Mig-29

• Topicstarter Topicstarter kwevers
  • Startdatum Startdatum
K

kwevers

Guest
Ik heb een homebuilt mig-29 thrustvectoring van 5mm depron, span 70cm, 500gram. Dit is de huidige setup:

2212/06 Brushless Outrunner 2200KV,
6x4 prop, pusher
25A ESC
3s 1700mah lipo
3x 9gr servo

en dit het resultaat: JKwPU7Cwnj4[/media] - CLIP0275

Hij vliegt prima, maar ik mis power om looping ed soepel te kunnen maken. Heeft nog iemand een tip om de setup te maximaliseren dmv een simpele wijziging? zelf dacht ik aan andere prop misschien...

alvast dank, k.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga exact dezelfde setup voor de depron Saab Gripen gebruiken, alleen denk ik dat ik een 5x5 prop erop zet, deze past volgens de modificatie het beste bij de motor met een 3s lipo, of ik gebruik een fietsbel met een grotere prop, ik weet het nog niet, wat het beste is.

we hebben dus dezelfde vraag, ik had em al gesteld op in een ander draadje/topic, daar werd ook niet op gereageerd, heel raar...., is toch een normale vraag...

Greetz,

Ik heb nu in ieder geval dikkere bedrading richting motor gemaakt, dit lijkt wel effect te hebben. Ik dacht dat 5x5 prop minder static thrust gaf... succes

Die 6x4 zal indd meer static thrust geven, ik ga beide props uittesten, wellicht heeft de 5x5 meer rendement en ook voldoende thrust.

Back