M
M.Harmsen
Guest
Hallo allemaal , het is al weer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst op het forum ben geweest , en ook dat ik aan het bouwen ben geweest , maar ik wil toch maar weer een project beginnen.
ik ben van plan om het volgende toestel uit depron te gaan bouwen : www.parkjets.com Free Jet Plans - JAS-39 Saab Gripen by Jetset44
maar nu heb ik wat vragen over de setup.
ik wil het toestel met delta mixer gaan vliegen dus niet met werkende canards zoals dit in de tekeningen staat. dit lijkt me geen probleem
nu staan er twee motor opties bij , beide met een vertraging , is dit een must ?
of kan het ook direct aangedreven ?
wat zouden jullie me adviseren als setup . ( niet te duur)
ik heb op rctechnics gezien dat er eventueel borsteloze buitenlopers zijn van af een 15 a 25 euro.
wat ik nog heb liggen is een complete setup van een easystar met een 9.6 volt 650mah accu . kan ik hier iets mee ?
al vast bedankt , vr gr M.Harmsen
ik ben van plan om het volgende toestel uit depron te gaan bouwen : www.parkjets.com Free Jet Plans - JAS-39 Saab Gripen by Jetset44
maar nu heb ik wat vragen over de setup.
ik wil het toestel met delta mixer gaan vliegen dus niet met werkende canards zoals dit in de tekeningen staat. dit lijkt me geen probleem
nu staan er twee motor opties bij , beide met een vertraging , is dit een must ?
of kan het ook direct aangedreven ?
wat zouden jullie me adviseren als setup . ( niet te duur)
ik heb op rctechnics gezien dat er eventueel borsteloze buitenlopers zijn van af een 15 a 25 euro.
wat ik nog heb liggen is een complete setup van een easystar met een 9.6 volt 650mah accu . kan ik hier iets mee ?
al vast bedankt , vr gr M.Harmsen