setup voor een T Rex 500

IK ben voornemens om een T Rex 500 te kopen
Wie kan mij vertellen wat goede sevo's voor deze heli zijn wat robbe voor schrijft vind ik zelf wat magertjes.Ik zelf zie de giro 401 en digitalen servo's wel zitten maar welke moet ik nemen .Voor de lipo heb ik in gedachte 6 cellen 2600 milliampere met op de motor het tandwiel met 13 tanden.
Wie heeft voor mij goede informatie in deze.
mvg katana

Ik zou Futaba 9257 of JR 3500's nemen. Zelf heb ik Hitec 5245's maar ik vind ze neit geweldig qua duurzaamheid.

ik vlieg met een 5s 3200 mah en heb een logitech 2100T met 9257 voor de staart.
tot nu toe nog geen problemen gehad, echt een fijne heli die 500

Naar het schijnt zijn de servo's van Align zelf ook niet mis, de DS 510 en deze vallen ook nog aardig mee qua prijs.

Als gyro heb ik de 401, maar als je budget genoeg hebt zou ik een Spartan aanraden, alleen zijn deze niet zo makkelijk verkrijgbaar wegens te vlug uitverkocht.

Bij mij werkt de Futaba GY401 in combinatie met de S9650 supergoed.

Grtz,
Dirk

Mijn setup:

3 x Hitex s5245MG op de swash
GY401 + s9257 op de staart
5S 3200 mAh lipo's en 15T pinion op de motor.

De heli is nu al even grounded vanwege een crash en geen tijd. Ik heb er een goeie 350 vluchten mee gedaan, en door die crash zijn er 2 5245's kapot.

Dus hoe wordt hij heropgebouwd :

3 x Align DS510 (eens proberen, heb er goeie reviews van gelezen)
Spartan DS760 en JR DS3500G op de staart (liggen klaar)
6S 3200 mAh lipo's (enkel de battery tray een centimetertje verlagen).

Ik moet nog even wachten op mijn Align servo's, en eerst ga ik de 5S lipo's nog opvliegen. Maar vanaf ongeveer februari-maart hoop ik op 6S over te stappen.

Edit : ik ben wel tevreden over de Hitecs, veel vluchten mee gedaan zonder problemen, maar ik vlieg geen 3D, enkel wat aerbatics en flips, dus ze worden niet zo zwaar belast. Ik heb eens een filmpje gezien van hoe Laurens met zijn 500 tekeergaat, dus zijn oordeel over duurzaamheid is misschien meer van tel...

Laatst bewerkt:
Een t-rex 500 gekocht:
-Gyro 401 futaba s9257 op staart.
-3 x align ds510 servo's.
-Lipo's: *Ik denk op 6S,zodat ik ook mijn 2 x 3S van op mijn t-rex 450 kan gebruiken.
*Of A123 7S.

Laatst bewerkt:
Back