iemand van de club heeft volgende 2 modellen gekocht.
van de yak heb ik de gegevens al.
maar zijn setup is underpowerd. daarom zou hij een motor, regelaar en lipo kunnen bestellen bij united hobbies. liefst 3cell lippo.
het is niet echt bedoeld om acro te doen, zeker niet om verticaal te gaan. juist power genoeg om veilig te vliegen en af en toe een roll.
Yak 54 - 40
iemand sugesties van motor of accu combinatie??
van de chipmunk heb ik nog geen gegevens. enkel 1m60 hier zal dus wel een 4/5cell in moeten.
ik vermoed iets als deze hier
Aerobatic Super Chipmunk 52 Class Radio Controlled 4C~52 Nitro Gas Engine Powered Scale RC Airplane Almost Ready-to-Fly
deze motor lijkt me wel wat...
mss zelfs goed voor beide toestellen???samen met een 60amp regelaar.
en op 3celle of 4 cellen??
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TR 35-48-C 800kv Brushless Outrunner Eq: AXi 2826 $25.95
van de yak heb ik de gegevens al.
maar zijn setup is underpowerd. daarom zou hij een motor, regelaar en lipo kunnen bestellen bij united hobbies. liefst 3cell lippo.
het is niet echt bedoeld om acro te doen, zeker niet om verticaal te gaan. juist power genoeg om veilig te vliegen en af en toe een roll.
Yak 54 - 40
iemand sugesties van motor of accu combinatie??
van de chipmunk heb ik nog geen gegevens. enkel 1m60 hier zal dus wel een 4/5cell in moeten.
ik vermoed iets als deze hier
Aerobatic Super Chipmunk 52 Class Radio Controlled 4C~52 Nitro Gas Engine Powered Scale RC Airplane Almost Ready-to-Fly
deze motor lijkt me wel wat...
mss zelfs goed voor beide toestellen???samen met een 60amp regelaar.
en op 3celle of 4 cellen??
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TR 35-48-C 800kv Brushless Outrunner Eq: AXi 2826 $25.95
Laatst bewerkt: