Nieuwe aandrijving van Shambeck. Powerline micro 1015/F5J (Antriebsset) « klapptriebwerk.de Nog lichter dan de 1025
oke dan had ik in de Satori de 1015 ze waren vorig jaar al leverbaar ik heb toen op Weilheim twee 1015 en een 25 gekocht.
Ik heb er ook mee gevlogen hij heeft wat minder vermogen ik zou niet boven de 1900 gr vlieggewicht gaan voor normaal gebruik. voor F5j zou je tot 2100 gr kunnen gaan
Ok. weegt maar 20 gram zwaarder dan wat ik nu in de electra heb zitten. maar zal veel rustiger draaien.
Ik zie er niet echt een voordeel in ivm de 1025, alleen 20 gram verschil, en minder vermogen. En die 20 gram gaat echt het verschil niet maken denk ik.
Zal ook niet zoveel verschil zijn. En 20 of 30 gram ook niet. maar met een zwever van ondet de 1700 gram zou ik toch kiezen voor de 1015. Power is meer dan genoeg. Jammer dat ze zo duur zijn.
ik ben nog aan het uitzoeken welke vertraging erop zit de verglijk bare motor is in tjechië verkrijgbaar voor 35 euro ipv de lehner van 136
Duur zijn ze wel maar ik vind ze perfect En als je toch een dure glas bak koopt kan deze er ook wel bij, toch.
zo denken de Duitser ook maar we blijven Nederlanders en voor het geld wat we overhouden gaan we naar de kroeg :celebrate: