Sheriff's Wagen park

• Topicstarter Topicstarter Sheriffnl
  • Startdatum Startdatum
S

Sheriffnl

Guest
ik ben overgestapt van nitro naar electro en heb er absoluut geen spijt van!

Het leuke is dat mijn kinderen dit ook leuk vinden om te doen en er ook één wilden.

Dus hebben we alle spaar centjes bij elkaar geraapt en 2 leuke tamiya's gekocht.

Nu hebben we dus alle drie een rc auto en kunnen we samen lekker gaan crossen!

Hier wat foto's:
trio.jpg

trio (1).jpg

trio (3).jpg

rc-auto (7).jpg

rc-auto%20(8).jpg

rc-auto%20(9).jpg

4wd%20madness.jpg

19052008(028).jpg

Mijn zoontje met mijn Lazer ZX-5 aan de slag (mp4 Quicktime bestand)
Filmpje

Laatst bewerkt door een moderator:
De lazer ZX-5, helemaal standaard. Ik wil er in de nabije toekomst nog wel een wat zwaardere motor in zetten.

Leuk!
De Dark Impact mag er ook wel zijn in het goud!
Zijn de motors van de Dark Impact en de Rising Storm standaart?

Laatst bewerkt door een moderator:
ja de rising storm en de dark impact hebben beide een 540 motor

Heeey Leo!

Leuk jou hier ook tegen te komen...

Ik had het eigenlijk moeten weten he....

Hmm, zal ik het maar eens veranderen dan...

Hoe gaat het met jouw bouwsels!?

Ik bouw nog steeds door. Ben 3 weken terug weer Duits kampioen geworden in de featherweight en antweight klasse, en afgelopen weekend kwartfinalist UK featherweight kampioenschappen.

Ondertussen ben ik ook begonnen met electro heli's.

Hallo allemaal,

Ik heb hier een kleine vraag:D
Die rising storm is dat een goed wagentje (In vergelijking met prijs en kwaliteit)?
De meeste mensen zeggen:Neem een Dark Impact!
Maar daar heb ik het geld niet voor:(
Ik was een paar maanden geleden begonnen met een Reely Crosstiger maar daar heb ik nu spijt van want hij ging na 2 weken kapot omdat er een steentje tussen de tandwielen kwam...Nog steeds niet gemaakt want ik weet niet of je ook tamiya tandwielen in dat wagentje kan gooien.Maarja ik neem aan als ik een Rising Storm heb dat ik de tandwielen wel gewoon bijvoorbeeld bij quartel kan kopen??

Als je met Kyosho of Tamiya rijd kan je bij zowat elke fatsoenlijke modelbouwzaak (dus zeker ook Quartel) wel terecht voor onderdelen. Als het erg exotische zaken zijn de je nodig hebt kan het zijn dat ze eerst moeten bestellen, maar doorgaans zijn ze voor Tamiya en Kyosho goed bevoorraad.

Weet jij dan ook of ik voor mijn Reely Crosstiger bij quartel nieuwe tandwielen kan kopen want het chassis is volgens mij wel een tl-01?

Da's een telefoontje of langs gaan en je weet het. Ik heb geen idee wat ze wel of niet op voorraad hebben, maar zolang ik niet probeer met mijn esky spullen langs te komen vinden ze het meestal wel voor me.

Reely is niet echt een populair merk onder de Rc racers krijg ik zo het idee. Meer om het feit dat deze vaak vast zit aan de welbekende Conrad. Bij stukken, moet je dus je auto opsturen.

Mijn Lazer zx-5 heeft al de nodige schade opgelopen, maar dat is geheel aan zijn bestuurder te wijten hoor :P... ik gebruik de lazer waar hij vaak totaal niet voor bedoelt is...
crawling, flinke jumps ..etc...
Maar het is een enorm fijn karretje om mee te rijden. Rijd precies volgens verwachting en doet wat ik er van verlang.

In combinatie met de Orion Rocketpacks 5100 is het voornaamste deel van deze hobbie een feit:

Veel plezier hebben voor relatief weinig geld.

De Dark Impact is ook een fijne wagen, maar vereist toch meer souplesse qua rijgedrag van de bestuurder.
De rising storm is de traagste van de drie, maar wel erg stabiel en solide. ook heb ik het idee dat de overbrenging wat beter is van de rising storm waardoor hij wat sterker lijkt dan de Dark Impact en de Lazer ZX-5

Back