Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en weet weinig van rc modellen, maar daar doe ik het moment onderzoek naar 8) . Waar ik echter wel een hoop verstand van heb zijn computers. Heej, komt jullie dat eens goed uit. Ik heb zelf ook nog eens SH4 gedownload heb niet echt tijd gehad het te spelen, maar ik heb even gekeken voor jullie.
Allereerst Raalst geen zorgen 100 euro voor een 6600 agp 256 mb kaart is niet duur. Het gaat namelijk niet om alleen om de aantal mb's. Zoals ik nog niet weet hoe je een wtc'tje moet maken zo weten jullie klaarblijkelijk weinig van pc's. het gaat erom wat voor soort mb's het zijn ddr, ddr2, ddr3 hoeveel pipelines je hebt en heel belangrijk hoe snel je GPU is, bla bla bla stijgt allemaal misschien een beetje naar de kop het gaat erom: Raalst goede kaart 6600 had misschien twee tientjes goedkoper gekund maar verder niet.
Jan Huizenga: Goed genoeg systeem, wat betreft processor, aantal mb's werkgeheugen, standaart ddr maar dat maakt niet uit. Maar dan die Nvidia 5200 is sorry dat ik het moet zeggen om te huilen toch zeker in verhouding tot de rest van het systeem. Het ligt niet aan de drivers hoewel er geen nieuwe drivers meer uit zullen komen voor deze kaart maar aan de kaart zelf. Mijn advies koop een Nvidia 6600 of 6800 of een ATI 800pro. Die kun je wel krijgen voor onder de hondert euro bij mediamarkt ofzo. Laat wel even kijken of je pci of agp slot hebt en of je moederbord werkt met ATI of Nvdia
Carlo aka Rambo: Carlo sorry maar Uw 3d-kaart staat totaal niet in verhouding tot uw systeem, de 5000fx serie zijn super low budget kaarten drie jaar geleden. U kunt niet verwachten dat deze kaart een spel als SH4 voor U draait. Voor U hetzelfde advies als voor Jan Huizenga.
Harrie68: Uw systeem is juist andersom verkeert geconfigureert een 1800 sempron is een erg oude processor en als U een nieuwe processor wilt moet U inderdaad ook een nieuw moederbord kopen. De processor moet het echter nog wel houden bij dit spel omdat, het wordt gecompenseert met Uw 3d-kaart een Nvdia 6800. U kunt echter wel nog 512 mb ram geheugen bij laten zetten bij Uw lokale pc zaak zal niet meer kosten dan 30euro, verschil zal aanzienlijk zijn na deze upgrade.
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb geholpen en op een goede manier kunnen genieten van een naar mijn idee echt goede sub sim.
Marijn