SHIV (silent hunter 4)

Hy,

Vlug even gekeken voor je examen.
Als je aan je proef begint, moet je als heading SSE nemen.
Als je de map erbij neemt ziet je aan je bakboord zijde (torpeo me niet neer als ik verkeerd ben),
maar het is de kanaal recht onder je.
En volg gewoon je instructies zou ik zeggen.

Greetings.

BTW
Het is balen als je systeem het net niet gedraaid krijgt.
Bij mij juist hetzelfde, goede systeem alleen een klein beetje te weinig geheugen om het
te verwerken.
Tijd om het eens een beetje bij op te pompen.

Hoi Allemaal,

Wel ik heb hem binnen, maar blij wordt ik er niet van en dat komt niet door het spel (eigenlijk wel) maar door mijn systeem die geheel instort.
Mijn muis heeft een lag van tenminste 2 seconden en dan gebeurt er in het spel nog niets.
Daar kun je dus niets mee. :mad:

Ik heb een p4 met 2,8g HT en 1024 mb ram 400mhz en een Nvidia 5200 265mb agp video kaart die niet echt problemen heeft met SH3 maar instort met SH4, vind ik een beetje gek want zelfs Flight simulator 2004 draait prima hiermee.
Dus ik ben een beetje teleurgesteld over het geweld wat deze nieuwe SH4 nodig schijnt te hebben. :?

Wel een aanleiding om nu naar een ander systeem uit te gaan kijken, (laten samenstellen) :D

Iemand nog ideeen of suggesties.

Groeten,
Jan Huizenga.

Hallo Jan,
Ik kan een deel van je kosten besparen denk ik.
Ik zelf heb een 3Gh, 2Gb aan RAM 400mHz en hardeschijfruimte genoeg.
Een nvidea 5600FX met 256Mb.

Juis daarlaatste zit het probleem. en ik denk dat het bij u ook zo is. De schermkaart.
Mijn kaart staat nog niet in de suportted list en als die er niet in staat hebt ge blijkbaar problemen.
Het laatste wat ik gelezen heb hierover is dat ze een update gaan brengen voor de oudere kaarten,
maar wanneer of een vermoedelijkde datum is niet vernoemd.
Dus blijft het de vraag als ze met een update de oudeere schermkaarten gaan ondersteunen.

Ik persoonlijk blijf nog eventje wachten. Ik heb hier nog een andere game liggen met een heel zware specs maar de
schermkaart krijgt het ook maar juist gebolwerkt.

Maar Jan met uw specs zal dat allemaal ook geen probleem zijn, buiten dat de game blijft hangen
aan je schermkaart, zover heb ik het persoonlijk ook moeten ondervinden.

Groetjes.

Hallo Jan & Carlo,

Beetje vreemd ik ben het spel al een tijdje aan het spellen en ik heb minder systeem als jullie en ik heb geen problemen

AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
NVIDIA GeForce 6800 (512 MB)

maar misschien de nieuwste drivers downloaden of wat dingen uit zetten wat mee draait op achtergrond wil ook wel eens helpen.

Harri, maar ge schrijft het al voor deel de antwoord op waaraan dat het probleem ligt.
De schermkaart.
Ik heb een 5600, en de gamesupport begint bij de 6600 ergens.
Trouwens, ik heb de laatste driver geinstalleerd en die is niet meer vernieuwd na vorig jaar.
Eergisteren nog gedaan.

Het kan meschien zijn dat we ergens op de achtergrond te veel hebben draaien, dat ga ik ook niet ontkennen.
Maar de eerste instantie hangt (staat) of ligt hele boeltje wel aan de schermkaart.

Groetjes

Hoi Carlo,

Oke dat ben ik met je eens dat de video kaart het zeker doet maar deze kaart is ook al een paar jaar oud en ben ook al aan vervanging toe moet maar eens kijken binnen kort naar een andere moederbord en video kaart.

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en weet weinig van rc modellen, maar daar doe ik het moment onderzoek naar 8) . Waar ik echter wel een hoop verstand van heb zijn computers. Heej, komt jullie dat eens goed uit. Ik heb zelf ook nog eens SH4 gedownload heb niet echt tijd gehad het te spelen, maar ik heb even gekeken voor jullie.

Allereerst Raalst geen zorgen 100 euro voor een 6600 agp 256 mb kaart is niet duur. Het gaat namelijk niet om alleen om de aantal mb's. Zoals ik nog niet weet hoe je een wtc'tje moet maken zo weten jullie klaarblijkelijk weinig van pc's. het gaat erom wat voor soort mb's het zijn ddr, ddr2, ddr3 hoeveel pipelines je hebt en heel belangrijk hoe snel je GPU is, bla bla bla stijgt allemaal misschien een beetje naar de kop het gaat erom: Raalst goede kaart 6600 had misschien twee tientjes goedkoper gekund maar verder niet.

Jan Huizenga: Goed genoeg systeem, wat betreft processor, aantal mb's werkgeheugen, standaart ddr maar dat maakt niet uit. Maar dan die Nvidia 5200 is sorry dat ik het moet zeggen om te huilen toch zeker in verhouding tot de rest van het systeem. Het ligt niet aan de drivers hoewel er geen nieuwe drivers meer uit zullen komen voor deze kaart maar aan de kaart zelf. Mijn advies koop een Nvidia 6600 of 6800 of een ATI 800pro. Die kun je wel krijgen voor onder de hondert euro bij mediamarkt ofzo. Laat wel even kijken of je pci of agp slot hebt en of je moederbord werkt met ATI of Nvdia

Carlo aka Rambo: Carlo sorry maar Uw 3d-kaart staat totaal niet in verhouding tot uw systeem, de 5000fx serie zijn super low budget kaarten drie jaar geleden. U kunt niet verwachten dat deze kaart een spel als SH4 voor U draait. Voor U hetzelfde advies als voor Jan Huizenga.

Harrie68: Uw systeem is juist andersom verkeert geconfigureert een 1800 sempron is een erg oude processor en als U een nieuwe processor wilt moet U inderdaad ook een nieuw moederbord kopen. De processor moet het echter nog wel houden bij dit spel omdat, het wordt gecompenseert met Uw 3d-kaart een Nvdia 6800. U kunt echter wel nog 512 mb ram geheugen bij laten zetten bij Uw lokale pc zaak zal niet meer kosten dan 30euro, verschil zal aanzienlijk zijn na deze upgrade.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb geholpen en op een goede manier kunnen genieten van een naar mijn idee echt goede sub sim.

Marijn

Hallo scotw,

welkom in deze hoek van het forum.

en wat betreft mij pc,ja wat moet ik zeggen de pc voldoet op moment aan mijn eisen maar je heb gelijk mijn geheugen van de pc moet omhoog dat is nog wel wat ik ga doen aan deze pc en verder vindt ik het wel eerst voldoende.

en wat beteft het spel ja ik heb er geen problemen om het spel te spelen het werkt prima ondanks dat ik toch wat oudere pc heb maar daar voor heb ik ook andere hobby`s waar ook de nodige centjes in gaan dus moet op moment keuzen maken.

maar toch bedankt voor je uitleg.

Hallo SCOTW,

Bedankt voor je duidelijke inbreng.
Ik heb ondertussen een andere pc maar ik zal evengoed als ik weer eens op een computer beurs rondloop even naar een andere agp nvidia kaart gaan zoeken.

Mijn pc had de laatste tijd allerlij blauwe schermen, alle kaarten eruit en die één voor één uitsluiten, en dan denk je de dader te hebben, (tv kaart) dan gaat het na een paar dagen gewoon weer beginnen met blauwe schermen, toen leek het dat één geheugenbank het probleem gaf, deze vervangen, waarna het een drie weken goed ging en toen begon het weer. :?

Voeding is gecontroleerd (ander systeem van mij draait probleemloos hierop) dus ik was er eigenlijk zat van na een half jaar hopen dat ie het doet toestanden (uiteindelijk altijd aan de gang weten te krijgen) maar als je vrouw overdag wat wil en het lukt weer eens niet dan heb je gauw toestemming om een andere te kopen. (ja het is hier niet anders :D)

Maar ik heb nu geen problemen meer om SH4 te draaien met mijn nieuwe pc, zelfs Flightsimulator SFX draait prima :D :D

Groeten,

Jan huizenga.

Back