Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Shock-Flyer EDGE 540 arTistic vs Hacker Zoom Zoom 4D ARF
ik ben van plan mee een 3D vliegtuig te kopen, om te beginnen met 3D vliegtuigen, alleen weet ik niet welke ik best zou nemen
het is vooral de bedoeling om er buiten mee te vliegen, dus geen indoor
men keuze zou gaan tussen Shock-Flyer EDGE 540 arTistic vs Hacker Zoom Zoom 4D ARF, of als er volgens jullie betere beginners 3D toestellen zijn, laat maar weten
Indoor is gewicht een bepalende factor; kleine ruimte, geen wind dus langzaam vliegen, lage vleugelbelasting...
Buiten liever een zwaardere kist, anders waait ie weg met het eerste zuchtje wind....
Dus een Zoom met op kwaliteit een Axi 2212/34 brushless of een "fietsbel" als de portemonnee krap zit, Zoom is ook EPP en dat is buigzaam materiaal, het lichte Depron van de Ikarus Shockflyers ligt meteen in de prak......
ikzelf zou ook gaan voor de zoomzoom of superzoom.
In samenwerking met een AXI buitenloper ideale 3D bak voor binnen en buiten.
Heb dit weekend zelfs met mijn extra chaos even indoor gevlogen.
Ik heb ze hier gehaald www.rcfun.be
Heb zojuist ook nog wat gemeten aan m'n setup, data komt nagenoeg overeen met de genoemde waardens in die draad. Morgen ook eens m'n Shock-flyers meten als referentie materiaal.
Vergeleken met de Shock-flyers vindt ik de ZoomZoom relatief te zwaar ('maar' 250W/kg, zakt zelfs terug naar 200).
Ik zit nu te denken aan een groot formaat Shock-flyer met een max. gewicht van 300 gram.