Shockflyers

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Srry kheb niet het hele draadje gelezen (kmoet veel leren enzo). Maar ik heb een paar filmpjes gezien en de prijs. DAT DING MOET IK HEBBEN. Mijn vraag is waar kan ik dat ding kopen/bestellen (liefst bestellen) binnen nederland.

Greetz bazzzjuh

Welke Leipo ontvanger en servo's kan ik het best kopen als ik een shocky wil vliegen? Ik heb een tower pro motor met 15 A regelaar(denk ik). Met een APC 10*nogwat parkfly prop.

Ik heb nu een Yak 54 bij eheli.nl besteld, komt waarschijnlijk morgen aan. Eens kijken of zo'n ding ook echt kan vliegen. Ik las ergens dat er al lijm bijgeleverd is?

Nee nog niet gezien. Ik heb hem wel in Leiden gezien maar dat was niet de Yak. Heb je een URL voor me?

Pjotrrr,
Volgens mij is er bij mijn kit niet de juiste piloot meegeleverd...

Nou, ik meen me te herinneren dat het hele voorvliegen zo'n 10 keer over moest voordat de synchronisatie klopte?

da's dus $500/(10x2)=$25 /min... :wink:

khad een vraagje,
Bij eheli zie ik ooowk dus dah mooie yak vliegtuig staan maar daar staat 40 euro maar zitten de servos en alles er dan oowk al bij want het staat er niet egt duidelijk

Hi,

Ik begrijp dat iedereen een andere mening heeft, maar ik vraag het toch maar;

Wat is op dit moment een beetje het Top-of-the-line /top-of-the-bill product voor een nieuw aan te schaffen setje motor+regelaar?

..en wat ook nog een beetje (max paar dagen) snel te verkrijgen is..

Voor een shock concurrent; een Flatana van Great planes, http://www.electrifly.com/flatouts/gpma1111.html

Ik wil een duurzaam setje voor buiten !

Groeten,

Jasper

Back