Shortcourse topic

Echt een leuk en mooi zelfbouwproject !! De donorauto lijkt een slash 4wd of is het wat anders ?

Zo iets wil ik ook wel eens proberen, ik heb nu een hele verzamleing kits ineen geschroefd en een scale/trail zelfbouw chassis staat al op het lijstje toekomstplannen, deze komt daarbij. Eerst nog wat meer moed verzamelen ....

Mooi gemaakt die wagen!!

Alleen jammer dat er dan een 2S Velineon in zit. Niet dat het slecht is, maar met zo'n wagen zou ik beter willen.

@haastnooit,ik heb daar niet zoveel kennis en geduld mee maar als je dit kan knap hoor dan ben ik wel benieuwt hoe die eruit komt te zien.

@nard,ik denk dat er nog wel een andere set erin zal komen als die velion naar zijn grootje is.
maar gewoon om te zien wat er in de hobby wereld gemaakt word en hoe ver sommige mensen gaan is dat echt super om te zien.

sarcastisch neem ik aan ? :p :rolleyes:

Nee niet echt, ik vroeg het mij gewoon af. Ik zie dat het iets heeft van een hummer meets jeep meets buggy. Is het gebaseerd op een 1/1 type?

Sorry als ik de toon hier breek, maar wilde wat bijleren.
Mocht ik nu vragen, wat is een monster truck, dan kon je zeggen: ding op overdreven grote wielen, nu dit?

Als reactie op onze zwarte zonnebril. ;)
Dit is het echte werk, springen en al!

Laatst bewerkt door een moderator:
als eerste was er de desertrace, zoek maar eens op baja 500 of baja 1000
al in je jaren 50 / 60 van de vorige eeuw

dat zijn koersen van 500 mijl of 1000 mijl in een desert truck, deze trucks zijn techinsch bijna gelijk aan een shortcourse truck. minus, reserve wielen, dikke verlichting en kleinere brandstoftanks.

op een gegeven moment zijn die amerikanen ook deze auto's gaan gebruiken in een stadion, een kleiner parcours. een short course.

jefferies2.jpg

desert truck

Baja 1000 - Wikipedia, the free encyclopedia

op een gegeven moment zijn die amerikanen ook deze auto's gaan gebruiken in een stadion, een kleiner parcours. een short course

de stadion trucks zijn een stuk kleiner.
de desert trucks rijden nu op uitvergrote motocross banen:) short course(kortebaan trucks)

excuus. maar een desert truck rijd lange races 250 mijl , 500 mijl 1000 mijl enzv..

een shortcourse truck rijd een parcour en of dat nu in een staduim is of een hele grote crossbaan maakt niet uit. daar is volgens mij voor de auto geen verschil in

trophytruck, deserttruck shortcourse truck heeft onderling geen verschillen in afmetingen om zo de bepaalde klasses te onderscheiden. het is allemaal het zelfde.

alleen een truck die 1000 mijl door de woestijn moet rijden heeft iets andere kenmerken als een truck die op een parcours rijd.

je hebt wel weer
pro 4wd
pro 2wd
sportsman
enzv..

Back