Shortcourse topic

Heb je wel gekeken of ze alles heeft uitgepakt, en er niks in een hoekje is achtergebleven ;-)

Proficiat man! (en vrouw). Vergeet niet ervan te genieten, zolang en zo vaak het kan

Was grapje met als antwoord 9 maanden ;)

ik snapte hem.. ik wou ook 9 maanden antwoorden. hahahaha.

@ bricks .. alles er op en er aan. niks vergeten uit te pakken.

echt gekkenhuis hier. mijn 4 jaar oude zoontje is er helemaal hyper van..

en de bouw van mijn honcho schiet ook niet echt op nu.. maar goed alles op zijn tijd..

als je de geboorte van mijn dochter bedoeld.
jaja helemaal uitgepakt.
tenminste dat deed de gynacoloog voor me, ik mocht toekijken

cimg1533p.jpg

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter ! Pas maar op, misschien ga je nu net als ik roze mooi vinden en eindig je ook met een roze SC, haha !!

[edit] of een roze Honcho, gniffel !

Doed je vrouw leuk, 2e bouwpakket hoor ik zo? heb je dit keer meer mee mogen helpen dan alleen de helft van de bouwtekening te maken?

Toffe monster energy truck ook, jammer dat ze zo omni present zijn tegenwoordig maar ze zijn dan ook erg awesome...

Proficiat Eelco, ziet er een stuk beter uit dan die kap van mij.
Maar daar zat dan ook een stuk meer arbeid in.

jaja.. allemaal ontzettend bedankt voor de felicitaties :p .. maarre nu weer over tot de orde van de dag !!

short course gebabbel ok?

Zoals belooft, de fotos van mn 1e kap voor meneer Pinkster (Michel geloof ik).
1141975479_6_S4Sm.jpeg

1141975513_6_gr6H.jpeg

In het echt glimt het chroom nog wat meer, echt wel "BLING" al zeg ik het zelf.
Ik moet em nog wat verstevigen en de wielkasten aan de binnenkant beschermen (dan houdt de lak wat langer) dan pas ga ik ermee rijden.

Erg mooi gelukt hoor! zelf zou ik echter nooit zwart kiezen, is zo lastig rijden van een afstandje. hij is wel helemaal "in style" :)

Is inderdaad een mooie kap geworden maar in overgang van zonlicht/schaduw zal het wel "lastig" worden...

Maar verder nice heur!!!

Is mn 1e kap die ik spoot, daarom heb ik het simpel gehouden, ik was bang dat het zou mislukken.
Mn volgende gaat in 2 kleuren, ik ben benieuwd hoe het afplakken zal gaan.
Ik zal dan ook een knal-kleur gaan gebruiken (oranje-geel-groen of zo), en wat minder stickers.

Is mn 1e kap die ik spoot, daarom heb ik het simpel gehouden, ik was bang dat het zou mislukken.
Mn volgende gaat in 2 kleuren, ik ben benieuwd hoe het afplakken zal gaan.
Ik zal dan ook een knal-kleur gaan gebruiken (oranje-geel-groen of zo), en wat minder stickers.

Dat aantal valt wel mee toch, best bescheiden zo !

`

nee geen roze honcho.
het plan is om er een redbull thema van te maken. ik had nog stickers over van mijn slash 4x4 en de verf ook

Sorry, even offtopic,
Honchooooo ??
Is daar een draadje van ??
Ik ben ook voor een Honcho ( misschien een rc4wd0 aan het kijken.
Is een leuke tak van RC hobby....

on topc.

Nu gier ik helemaal off-topic maar had aan jullie crawlers wel een vraag. Ik heb op een ander forum een poll gestart om te kijken of er behoefte is aan een serieuze wedstrijdserie in deze tak van RC-hobby. Idee 5-6 wedstrijden per jaar op verschillende banen in ned/belgie. Verdere discussie mag hier op MDBF bij het crawler en scaler draadje rock-crawler-en-scaler-topic en anders is e.e.a. vast wel te volgen op www.crawlers-scalers.nl. We zoeken echt meer rijders om deze tak ook van de grond te krijgen. Alvast bedankt en ON-topic maar weer.......sorry

Laatst bewerkt door een moderator:
Die had ik een heeeeele tijd geleden ook al gespot, helaas stellen ze het uitbrengen steeds uit.
Nu staat de release date op mid november, maar dat kan goed es volgend jaar worden, erg jammer!

Back