Shortcourse topic

Hier een SC10 filmpje van de eerste clubwedstrijd van MVB

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog steeds de body met de bakstenen op het dak, maar da's niet de body die je op het filmpje ziet. Ik heb ondertussen weer een nieuwe kap, maar die heeft wel ongeveer hetzelfde kleurschema, blauwe onderkant, witte bovenkant en een ondefinieerbaar roze/zalm kleur op het dak.
Met de bakstenen body heb ik nog de hele winter indoor gekachelt, en gebruik ik nu nog voor de trainingen. Ik ben een meester geworden in het oplappen. :D Ik gebruik nu carbon geweven matjes in de shoe-goo gedrenkt, en dat lijkt aardig te werken.
btw, ben jij nog actief op wedstrijd gebied deze zomer?

Volgens mij was die er niet. Slash en Hong-Nor waren volgens mij de enige smaakjes

Er rijden tot nu to alleen nog slash 2wd, ansmann 2wd, Xfactory 2wd, sc10 2wd en slash 4wd, jammin 4wd. Binnenkort ook de sc10 4wd en de durango 4wd. er rijden bij ons geloof ik geen losi 2wd of 4wd short course trucks..

Wow X-factory, ik wist niet dat die er in Nederland 1 rijdt.
Is dat toevallig diezelfde persoon die ook die grote internationale offroad wedstrijd in Zweden gaat rijden?
Ik kan effe niet op zn naam komen, maar hij rijdt ook een X-factory 2wd buggy.

Korte%20Baan%20Race.jpg

Voor meer info, zie Brabantse Offroad Modelbouw Baan .

Hellow,

Is het mogelijk om de regelaar van mijn castle sidewinder sc combo te combineren met mijn vxl motor?

De connectors passen niet in elkaar maar dat probleem valt op te lossen natuurlijk.

Zou het een verbetering zijn?

Ik weet het... probeer het en je weet het maarjaa ik wil eigenlijk anderen geen werk voor niets laten doen want ik soldeer namelijk niet zelf.

Ja, het is mogelijk en ja het is een verbetering.
Omdat je nu alles kan afstellen via de castle of fieldcard.
Ik heb zelf ook effe met de combinatie VXL- ezrun gereden, is me toen ook goed bevallen.

Ja, het is mogelijk en ja het is een verbetering.
Omdat je nu alles kan afstellen via de castle of fieldcard.
Ik heb zelf ook effe met de combinatie VXL- ezrun gereden, is me toen ook goed bevallen.

Dan ga ik dat dan eens mooi fixen dan...

Field card heb ik en werkt inderdaad goed... helaas is mijn motor van de combo nog steeds $&*#%&@

HELL YEAH

de VXL esc is de zwakken plek van de kit, (net zoals alle vxl sets trouwens de merv enzo is niet veel beter naar ik hoor...) en een sidewinder/mamba/60a ezrun is een veel gebruikte verbetering...

HELL YEAH

de VXL esc is de zwakken plek van de kit, (net zoals alle vxl sets trouwens de merv enzo is niet veel beter naar ik hoor...) en een sidewinder/mamba/60a ezrun is een veel gebruikte verbetering...
Nou, veelgebruikt niet hoor.
Maar het is wel een goede verbetering.

Back