oke dat zal super zijn.
wil ook biinenkort bij julie komen trainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
He, die is bekend.
Als je geld over hebt is het een leuke conversie. De mijne is iig een leuk rijdende auto geworden. Bottleneck blijft echter dat de overbrenging gewoon een 48P Slash overbrenging is. Dus als je er een brute bak van wil maken zoals ik moet je wel alles goed in de gaten houden en veel sleutelen. Ik heb alweer nieuwe lagers nodig en de MIP outputs beginnen ook alweer te slijten, maarja wat wil je met een 1/8 buggy motor erin.
Als je gaat bahsen, hou er rekening mee dat het composiet metriaal breekbaar is. Ik heb daarom uit voorzorg een alu undertray gemaakt. Daardoor wordt ie natuurlijk wel weer zwaarder. Ik wist trouwens niet dat Chuckworks ze weer verkocht.
gewoon jato spurs gebruiken of GT2 spurs als je een strc layshaft gebruikt (wat ik trouwens wel aanraad)
oke dat zal super zijn.
Tja als ik nog geen LOWCOG chassis had zou ik iig zeker weten voor de strc chassis gaan...
*here's to hoping dat mijn custom top plate snel binnenkomt*
dat is die iddKan 'm nergens vinden...of klopt het dat je gewoon een rustler chassis neemt en daar die conversionkit voor koopt?
Vorig jaar. Maar het ziet er identiek uit. Als het sterker is dan zou ik het lekker proberen. Het rijdt n.l. wel erg goed met die reversed tranny.Slice-A2 G-10....zo noemt ie het....hij heeft er 4 en er is er eentje van verkocht....weet niet wanneer jij 'm gekocht hebt. Hij adverteerd er nu mee op Ebay...60 usd.
Maar als het daadwerkelijk zulke bocht is dat als jij zegt dan kan ik maar beter verder zoeken.
okegisteren weer even gesproken met "de" rijder van team NL ansmann
maar hij vind zijn setup nog niet goed genoeg om door te geven. hij is nog zoekende
is dat de ansmann x2sc? ziet er wel gelikt uit
heeft die x2sc ook overal e-clips?yep.. thats him