Shortcourse topic

Komt omdat ze de kappen helemaal open gingen werken, om het parachute effect te elimimineren. Op een gegeven moment hou je dan geen kap meer over, en verdwijnt het kenmerk van de SC

De reden dat dat zo is is dat je can ROAR in america op alle 4 de hoeken met dezelfde banden moet rijden.

Als dat je niets kan schelen zijn de JConcepts of de proline SCT banden met de ribbels (een van de twee heet de slicer volgens mij?) de ideale voor banden, en dan met een goede band voor traction achter...

Zag pas nog een berichtje dat er toch echt wel met verschillende voor en achterbanden gereden wordt in de US (ook op nationale wedstrijden)

Dan ben ik verkeerd geinformeerd, niet erg vreemd...

Ja die nieuwe proline kap (Pro-tek ofzo?!) is echt zoveel vents als ze er op konden krijgen zonder de overall style van de kap te nixxen (vind hem zelf wel sexy...)

Dan ben ik verkeerd geinformeerd, niet erg vreemd...

Ja die nieuwe proline kap (Pro-tek ofzo?!) is echt zoveel vents als ze er op konden krijgen zonder de overall style van de kap te nixxen (vind hem zelf wel sexy...)

die kap heet de Flo-Tek :p
en die ziet er idd zeer sexy uit, veel beter dan die ugly chevy pro-2, ugh

Weer ff een vraagje: Ik heb besloten om voor de HPI Blitz ESE te gaan. Nu wil ik een geschikte servo er in monteren. Mijn budget is max €55.

Ik heb lopen rondkijken en kwam uit bij verschillende merken, maar ik heb een aantal geschikte servo's gezien bij Scanner RC (Welcome to Scanner RC Team Racing).

En deze van Associated: Associated #29166 XP Digital DS1313 High Torque Servo - eBay, Cars, Trucks Motorcycles, RC Engines, Parts Accs, Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 19-mei-11 23:36:07 CEST)

Hebben jullie nog suggesties voor een servo in mijn 2WD Blitz ESE?

Kom op joh, lekker een weekendje zonder vrouw en kinderen, maar wel met grote pullen bier en braadworsten. Wie kan daar nou nee tegen zegen?

een die 18 jaar geen bier meer drinkt.
vroegah iets te vaak mijn maag leeg laten pompen op de EHBO.
en als je geen maat weet te houden moet je er afblijven, dus voor mij geen alcohol meer

valt best mee, ik drink dan niet. maar ik ben ook met enige regelmaat niet nuchter, hahahaha en das ook niet goedkoop. ;)

Ik lust wel een pilske (brabander) maar dat kan ik hier ook wel drinken, hoeft ik niet voor naar Duitsland.
En ik heb weinig zin om het af te leggen tegen Ryan Maifield, ik verlies liever van anderen .

Jullie kennen dat sct motor en regelaar setje toch wel van castle? Die kon je toch voor 80 euro in huis hebben ofzo? Kan het nie meer vinden op het forum. Weet iemand nog waar ik die kan vinden dan?

Laatst bewerkt:
Sorry als ik het topic door gelezen had, dan had ik het wel gevonden.
Lijkt me wel iets voor mn slash 2wd. En gaat die wel lekker op 2s lipo is die niet te snel leeg?
Maar wat zijn de ervaringen met het sidewinder sct setje?

Laatst bewerkt:
Back