Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die zit toch in de RTR Asso!
Is een beetje overgewaardeerd, je betaald alleen al een hoop voor de naam, zoals bij LRP.
Voor het WK Vlijmen in Rosmalen zijn dit ook uitermate goede bandjes (de King Kourse dan tenminste!!) Als ik dat had geweten, had ik deze genomen. Ik heb toevallig recentelijk de Proline gladiators eronder gelegd.
Heb je ook een linkje naar deze modelbouwshop?
Maar voor in een 4x4 SC is het niks.klopt niet
lrp octa's zijn echt goed (540)
Ik wil alleen zeggen, de naam REEDY zegt mij niet echt veel, maar je betaald er wel wat extra voor.nee, die zit zeer zeker niet in de asso. dat is een hele andere motor
ik heb het over de sonic. een 550 gesensorde 2 pool motor.
niet de 540 sensorloze 4 pool die in de rtr zit ( wat overgins ook een prima motor is hoor )
ik bedoel deze :
![]()
niet deze
![]()
Maar voor in een 4x4 SC is het niks.
edit: volgens mij heeft gens ace geen motoren voor auto's alleen maar voor vliegtuigen ( quick search with google )
Ik zag vorige zomer een paar X12s sneuvelen.zei je er net niet bij, lrp is goeie shizzel voor alle andere klasses zo ook on-road, en voor sc 4x4 hebben ze toch ook een nette x12l , en reedy is een icoon
Ik heb een Gensace in de hand gehad, op een wedstrijd in Duitsland.enige dat ik weet van reedy is dat het een gerenomeerd amerikaans merk is. onderdeel van team associated net zo als LRP
waar haal je de info vandaan dat het idem is als Gens Ace ? kun je dat onderbouwen?
Mike Reedy is een van de grondleggers van de RC en helaas vorig jaar overleden.
edit: volgens mij heeft gens ace geen motoren voor auto's alleen maar voor vliegtuigen ( quick search with google )
Cool, ik ga 't doen met ne Novak Ballistic 4.5T als ik de esc van de combo aan de praat krijg. Brainboard was kapot en heb gratis een ander gekregen van Novak, maar moet het nog testen.
Gebruik ook zo een hulpstukje... Nog niet 1x los gekomen...
Bedoel je het inbusje neem ik aan?vastzetten met locktide,dat ben ik ook gaan doen toen me pinion losliet.
Inderdaad gewoon door de opening op de vaste as van de motor klemmen.
Normaal kan dan je pinion nooit niet weg, tenzij het hulpstukje niet juist over het asje past...