Shortcourse topic

Heeft je ontvanger een failsafe setting dat als het signaal verliest het gas in een bepaalde stand zet (Spektrum heeft dat onder andere)? Dan kan je er iig voor zorgen dat hij niet vol gas weg knalt als het inderdaad signaal verlies is.

Verder kan er zeker wel iets anders aan de hand zijn, 2,4GHz is niet een geneesmiddel tegen alle storingen.

De Flux Motiv is dezelfde ESC als de Castle Creations Sidewinder.
De Flux Motiv is discontinued en de opvolger is de Flux Vapor.
De Flux Vapor is weer dezelfde ESC als de Castle Creations Sidewinder V2.
Er wordt geclaimed dat de 'nieuwen' 40% 'more powerful' zijn.
Zou persoonlijk dus voor een Flux Vapor of een Sidewinder V2 gaan, er is één verschil tussen deze 2. De Flux Vapor is waterproof en de Sidewinder V2 niet.

Nog ff een sidenote,
Ik ben persoonlijk helemaal weg van de ESC's van het merk Hobbywing. Ik wil je dus ook nog de Hobbywing SC10 aanraden!

Ik heb net mijn motiv dus geen geld voor andere dus zal ik het wel doen met de deze maar toch heel vel bedankt nu weet ik op zijn minst dat em in de asso kan gestoken worden BEDANKT

Ik heb net mijn motiv dus geen geld voor andere dus zal ik het wel doen met de deze maar toch heel vel bedankt nu weet ik op zijn minst dat em in de asso kan gestoken worden BEDANKT
ok, je hebt hem al.
Heb wel eens gehoord dat ze wel flink heet kunnen worden.
Een ventilatortje erop is zeker geen slecht idee.

En een nieuwe esc omdat je "ouwe" in vlammen is opgegaan omdat je weigerde om 10 euro uit te geven kost je zo`n 120 euro... (maak daar weer een filmpje van en dat is dan weer onbetaalbaar ;) )

Wees nou wijs en koop een fannetje!

Dankjewel, ik wist wel dat ik in de rest van het land ook fans had!
Enne... speciaal voor Bas ga ik ook in de 2wd meedoen (auto is in de maak, topsecret)!

Echt niet!
Dat is ver boven mn budget.
En al had ik zon apparaat, dan zou ik jou toch niet voor kunnen blijven!!

mooi gedaan patrick. netjes een 7de tijd uit de trainingen. nu doorstoten naar top 5 tijdens de qualificatie

w0mc78.jpg

super! richard kema moet ook effe doorgassen. wel grappig om in een lijstje te staan met deze top 4, lol allemaal team rijders

Wel een belabberde opkomst, een normale wedstrijd op de BCA heeft 2 x zoveel deelnemers!!!
Ik heb andere verplichtingen dit weekend, heb hun al 2 x gemaild maar sta dus toch nog op de deelnemerslijst???

Back