We hebben het allemaal wel eens over het hebben van een eigen werkplek. Of gewoon over het bouwen aan de werktafel. Kortom. Ik ben benieuwd hoe men er bij zit tijdens het knutselen. Om die reden dacht ik misschien eens leuk om dit met elkaar te delen. Dan staat dit hier mooi bij elkaar en kunnen we ook nog eens tips geven aan elkaar over de werkruimte of gewoon indeling hiervan. En ja, er zijn ook vele tips over het werken aan de keukentafel. 
Om dan als eerste maar de aftrap te geven mijn hokkie.
Is het bij mij altijd zo strak.... Euuuhhmmm.. Ja, altijd. Anders raak ik de weg kwijt qua gereedschap etc. Maar de kamer is nog niet klaar. Er komt nog een gereedschap rek aan de muur. Dit voor het grotere gereedschap omdat ik hier ook meubels restaureer en kleine houtbewerking bedrijf.
Ben benieuwd hoe jullie er bij zitten.

Om dan als eerste maar de aftrap te geven mijn hokkie.
.jpg)
.jpg)
Is het bij mij altijd zo strak.... Euuuhhmmm.. Ja, altijd. Anders raak ik de weg kwijt qua gereedschap etc. Maar de kamer is nog niet klaar. Er komt nog een gereedschap rek aan de muur. Dit voor het grotere gereedschap omdat ik hier ook meubels restaureer en kleine houtbewerking bedrijf.
Ben benieuwd hoe jullie er bij zitten.