Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het monteren van het waterroer in de Lite-Ply achterzijde is niet echt stevig.
Ook omdat ik afwijk van de bouwtekening en niet het bijgeleverde waterroer gebruik is het verstandig om dit te verstevigen.
Dus van maar even een extra stevig stukje spant gemaakt om inwendig tegen het achterste spant te lijmen:
Zowiezo had ik dan nog niet het andere deel kunnen doen door gebrek aan meer gewichten :-(
En dat moet wel even goedliggen zo wan het is een redelijke kromming die goed aangedrukt moet blijven.
Maar eind van de middag zal ik het andere deel wel kunnen monteren
Begint er op te lijken Berto...
Ik neem aan de je de twee delen van de voorzijde/onderkant overgenomen hebt van tekening?
Paste dit perfect of wat het redelijk wat werk om het (in midden) exact passend te krijgen?
Zijn de dekplaten aan de randen haaks gesneden (klein V-tje wat open staat in midden)?
de onderzijde aan voorkant is netjes in vorm gestanst vanuit fabriek, er is maar een kleine bewerking nodig om het geheel pas te maken.
Ze zijn ook iets te groot gesneden zodat ze iets uitsteken wat je zelf moet weg schuren om een mooie rail (hoek) te krijgen.
Ze zijn wel gewoon haaks gesneden dus om een open V in het midden te voorkomen moet er iets geschuurd worden.
En het laatste lijm werk aan de eerste drijver is gedaan
Dit blok moet als het goed vastzit nog even als mooi neusje geschuurd worden en dan is drijver 1 qua lijmen en plakken klaar.
De zijkanten etc. zijn ook al geschuurd