kvlasblom zei:Hoe heten eigenlijk 'engine-mounts' in het Nederlands?
Motorsteun? :roll:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kvlasblom zei:Hoe heten eigenlijk 'engine-mounts' in het Nederlands?
Danny Mulders zei:wingtips noem ik ook gewoon wingtips, misschien vleugeluiteinden ofzo :roll:
Danny Mulders zei:ga je dezelfde firewall dan opnieuw gebruiken? als hij niet onder de vettigheid zit is dit een prima idee :wink:
wingtips noem ik ook gewoon wingtips, misschien vleugeluiteinden ofzo :roll:
hezik zei:Een tri-gear is makkelijker voor een beginner, taxied wat makkelijker en sturen bij takeoff is iets makkelijker. Een taildragger wil nog wel eens voorover kukelen als hij een bobbel op het veld tegenkomt.
Heel veel maakt het niet uit; ik heb met beide gevlogen en het is beide prima te doen.
[sub:43950256d1]offtopic: als je PABO doet ben je geen student, maar scholier. Student = WO[/sub:43950256d1]
Neem in je overweging ook het zwaartepunt van je toestel mee. Als je het toestel klaar hebt en hij is neuslastig, zou een taildragger een betere keuze zijn. Is het staartlastig, zou een tri-gear een goede keuze zijn.