bij landen/taxien is een neuswiel iets makkelijker
Nou, ook daar verschil ik van mening.......
Of ben ik de enige met kromme neuswielen en uitgebroken motorschotten?
Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij landen/taxien is een neuswiel iets makkelijker
simendewulf zei:ook lichte triplex ( popelieren) van 3 mm in de GAMMA
Dankje!hezik zei:Ziet er netjes uit hoor!
Ja, dat heb ik ook op het veld gemerkt, het is wel vervelend dat zijn neus dan zo gemakkelijk omlaag komt...hezik zei:Wat betreft de landingsgestel discussie.. toevallig kwam ik gisteren Berto tegen bij ons op het veld, hij met z'n Calmato's en ik met m'n oxalys. Die calmato's (neuswiel) kun je dan gewoon al stuiterend taxxieen, de Oxalys (taildragger) niet. Waarmee in de praktijk is aangetoond dat het een makkelijker taxiet dan het andere.
Ja, het is goed, ik snap wat jij bedoelde :wink:hezik zei:TAV. zwaartepunt: wat ik bedoelde is dat je je landingsgestelkeuze kunt gebruiken om een zwaartepunt te bekomen.
Tuuuuurlijk!! Wil je er ook één? :wink:hezik zei:Anyways, mierengecopuleer.. gaat wel goedkomen met deze midstar!
Ja, helaas met een figuurzaagje ja. Ik heb het ook met een decoupeerzaag geprobeerd, maar dat was niks voor de kleinere onderdelen...hezik zei:Hoe zaag je? Gewoon een ouderwets figuurzaagje? Zaagwerk ziet er in elk geval netjes uit!