Sig Wonder

Ik ben op zoek naar de tekening van de Sig Wonder.
Wie kan me tegen vergoeding helpen aan een kopietje of origineel.

Ja dat kan. Ik heb hier de originele tekening. Deze is in 3 hanteerbare stukken gesneden (vleugel, romp, kielvlakken). Waarmee je dan de vleugel en romp gelijktijdig kunt bouwen.
evt heb ik ook nog een stikkervel (Patriot, Standard of Navy) en de handleiding.

Omdat het bouwen van de Sig Wonder binnenkort op de planning staat heb ik een plan laten kopieren, waardoor ik dus ook over een Pdf beschik.

Laatst bewerkt:
Let op, hoe goed bedoeld ook er is wel copyright op deze tekening. De kit is nog steeds te koop. Niet vervelend bedoeld maar is wel een feit.

Even goede vrienden, ik wil je nergens van beschuldigen dat eerst. Mocht ik die indruk gewekt hebben dan via deze wijze sorry. Mijn punt is meer dat bijv. downloadlinks van niet legale software altijd direkt verboden worden door de mods, en dat men tekeningen met copyright maar verspreidt aan iedereen. Terwijl dat eigenlijk ook dan toch niet legaal is. Tot zover dit off topic verhaal.

Verder veel succes met de bouw van de Wonder. Is een geweldige kist ik heb hem in twee maten gevlogen die van SIG en de afgeleide 55 cm versie van Hoellein vlogen beide bijzonder goed.

Laatst bewerkt:
Je hoeft je niet te verontschuldigen want je hebt gelijk.
Nu, iemand die tussen de regels doorleest heeft de hint wel beet.

Back