Siliconen ommantelde kabel 4mm²

pompebled

Forum veteraan
Goedenavond!

Wie heeft er een adresje voor in Nederland?

In Duitsland is het uiteraard wel te vinden maar om nu 200% extra aan verzendkosten te betalen ...

Groeten, Jan.

6,25 vs. 2 euro :mrgreen:
Denk dat de gemiddelde automaterialenzaak je er ook prima aan kan helpen, misschien nog wel goedkoper.

@ PH_AJH

Appels met peren vergelijken?

€6,25 voor 2 meter en €2,00 voor ÉÉN meter??

In een personenauto heb ik nog nooit siliconenkabel gezien, zelfs niet die hele dikke kabels die in Car hifi worden gebruikt. Dat is allemaal PVC of iets vergelijkbaars maar helaas nooit siliconen.

@Pompebled

Succes met zoeken of vraag of iemand het volgende week uit Dortmund meeneemt, da's nog voordeliger.

Bedankt Bosreus!

Dat had ik zelf ook kunnen bedenken, ik bestel daar regelmatig...

Groeten, Jan.

Afgezien van het feit, dat er geen meer is in Sneek, vang ik in de omliggende steden meestal bot voor de grotere kabeldoorsnedes, of moet ik de hoofdprijs op de toonbank leggen.

Groeten, Jan.

Zit er wel in Sneek. Weet alleen de straatnaam niet. Maar zit naast Globe reisburo bij de kerk.

Groet,
Theo

EDIT: straat heet OUD KERKHOF

Laatst bewerkt:
Weliswaar geen silicone-kabel, maar als het voornamelijk om de dikte gaat, en soepelheid, zou je ook voor luidsprekerkabel kunnen gaan.

ik zoek ook een adresje voor 0,75 mm siliconen litze kabel maar het schijnt nog al een probleem te zijn zelfs als je 100 meter wil

inderdaad duitsland firma muldental maar levert alleen aan bedrijven hebben voor particulieren een webshop voor kleine aantallen en daar betaal je de wereld

wie kan ons verder helpen

Bij de Gamma vond ik siliconen ommantelde kabel 1mm, het schijnt gebruikt te worden voor het bedraden van inbouwspotjes in wanden en plafonds. Misschien vind je daar wel wat je zoekt.

Back