silverlit piccoz

ook ik heb ook maar eens zon mini heli-tje gekocht,

maar heb er 1 probleem mee,

de heli {TJE} kom de eerst 15 sec. van de grond en heeft dan gewoon weg niet genoeg power meer om te klimmen.

Zo standaard uit doos,dus denk ik fabriek af goed geregeltmaar snap er dus nix van.

iemand ook een piccoz of gelijke ervaringen?????

ik heb misschien al een idee waarom er niet zo veel power inzit,want ik heb namelijk batterijen van de action in de zender zitten en die zijn misschien wel te zwak voor het opladen.

heeft iemand hier ervaringen mee??

Raijmond zei:
ik heb misschien al een idee waarom er niet zo veel power inzit,want ik heb namelijk batterijen van de action in de zender zitten en die zijn misschien wel te zwak voor het opladen.

heeft iemand hier ervaringen mee??

Koop eens idd wat betere batterijen, waarschijnlijk dat het helpt!!! en als het niet helpt heb je altijd nog een reserve pack. Als je een multimeter hebt zou je de spanning nummen meten en daarna kunnen meten wat die doet in belaste (met de heli aangesloten en in laadstand op je zender) en onbelaste toestand(niets aangesloten).

Brand het ledje op je zender als je gaat laden.... Heb je de schakelaar op de heli op off staan? (anders laad die niet) Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet gehoord dat de LiPo's van de heli slecht zouden zijn.

mmm je kan t proberen met een iets duurdere batterij maar ik heb er nu ook de goedkoopste batterijen in gedaan en hij doet t gewoon goed.

Als het groene ledje uitgaat op de zender moet hij vol zijn.
Als hij dan nog geen vermogen heeft moet je hem gaan ruilen.
(komt regelmatig voor !)

Uit ervaring weet ik dat je goeie batterijen in je zender moet doen. Dat help echt!

ik heb net een gehaald, oplaadbare (geladen) batterijen erin en stekkerstje erin. Maar er gebeurt niets, groen lampje gaat niet branden.

als ik zender opzet gaat het rood lampje van de zender branden.

dan misschien was de accu al vol ??? nee hoor want alles opgezet en enkel het blauwe ledje in de picco gaat flikkeren, voor de rest gebeurt er niets.

met de x-twin nooit problemen gehad, nu kan ik terug naar de winkel en o jee ik had de laatste doos mee.

Ik had na 2 dagen allebei mn staartrotors stuk gevlogen,

Nu ben ik vandaag naar de lokale intertoys gegaan en daar heb ik een nieuwe gekregen.
En nu maar extra voorzichtig doen!

Silverlit Flyer zei:
Ik had na 2 dagen allebei mn staartrotors stuk gevlogen,

Nu ben ik vandaag naar de lokale intertoys gegaan en daar heb ik een nieuwe gekregen.
En nu maar extra voorzichtig doen!

Gekregen????

Ik heb mijn 2 rotors er ook nu opzitten maar denk niet dat ze hem nog terug willen hebben. Ik kan natuur er gewoon een 2e bijkopen en die dan blijven ruilen en extra rotortjes genereren :).

zijn die staart propjes niet te vervangen door kleine gws propjes of vvan een ander merk?
zo speciaal kunnnen die propjes nooit zijn.

ik heb de mijne gaan omruilen, deze doet het.

ik vraag me wel af hoe men hiermee kan rondvliegen, omhoog en omlaag en wat piroetjes draaien is geen probleem maar verder ???

wel raar dat je de zender moet opzetten om te kunnen laden.

Is even wennen in vergelijk met de x-twin vliegtuigjes.

Je kunt ook dat telefoon nummer bellen die op de doos staan en ik heb gehoort dat je daar nieuwe kunt bestellen

pas op met dat spijkertje in de neus mijn eerste piccooz is er door gesneuveld
iets te hard tegen de muur en het spijkertje doorboorde de lipo
in mijn 2de piccooz heb ik een klein spijkertje er onder gelijmd
en de 3de vliegt zonder gewicht mooi rustig vooruit
vind dat er wel veel verschil in zit per doos
of licht dat aan mij

ik heb gewoon er een met plakband opgeplakt :D
dan kan je hem er ook weer af halen!
en het klopt wel dat er verschil in zit want mijn tweeder vliegt heel anders

Silverlit Flyer zei:
Je kunt ook dat telefoon nummer bellen die op de doos staan en ik heb gehoort dat je daar nieuwe kunt bestellen

Dank voor de tip, had beide ook al kapot na 2 weekjes.... ze zouden een setje gratis opsturen !

mvg, Z

denny zei:
pas op met dat spijkertje in de neus mijn eerste piccooz is er door gesneuveld
iets te hard tegen de muur en het spijkertje doorboorde de lipo
in mijn 2de piccooz heb ik een klein spijkertje er onder gelijmd
en de 3de vliegt zonder gewicht mooi rustig vooruit
vind dat er wel veel verschil in zit per doos
of licht dat aan mij

Wat doe je met al die picooZ? :D Als ik het goed begrijp heb je een nieuwe gekochtomdat de lipo stuk was... wrm niet gewoon een nieuwe lipo?

Back