Sim filmpje

Hallo,

Ik heb de realflight G3,5 simulator en die heeft de "recording" optie (dus dat hij filmt)
Hij slaat het filmpje dan op in "program files" maar nu weet ik niet hoe ik bij die map moet komen.
Ik ben ook zo'n een computer wonder :oops:

Kan iemand mij dit uitleggen?

alvast bedankt
Bas

Hoi,

Ga naar in verkenner naar programfiles dan naar Ipacs dan naar Realflight G3 dan naar recording.
Volgens mij kan je deze optie alleen gebruiken in de Simumaltor zelf.

Suc6

Janneman :zon:

Jammer, het werkt niet. Weet iemand mischien hoe ik een realflight filmpje met media player af kan spelen?

alvast bedankt
Bas

Hallo,

Ik ken de sim niet maar ga er van uit dat het net zo is als alle anderen. De film die jij opneemt kun je alleen afspelen ingame denk ik?
En niet het bestand dat ergens in een dir. staat op de pc zelf. Wat ik in het verleden wel heb gedaan is het opnemen met fraps (www.fraps.com) en dan later bewerken met win. movie ofzo. De freeware software geeft je de mogelijkheid om ongeveer 30 sec achter elkaar op te nemen. Zo kun je een leuk filmpje maken want je gaat hierna gewoon knippen en plakken in moviemaker. Het programma fraps werkt heel eenvoudig, er zit ook wel een readme file bij in dus....
Gewoon fraps aanzetten, spel opstarten, filpje draaien, record knop van fraps indrukken en hierna kijken wat hij allemaal opgenomen heeft.

[/media]

Deze heb ik zelf eens gemaakt, kun je zien wat ik bedoel.

Groeten Henk

Laatst bewerkt door een moderator:
hey ik heb gelezen dat je fraps wilt dus heb ik een aanbieding IK HEB DE VOLEDIGE VERSIE :lol: dus als je die wilt moet je gw men msn naam vragen en ik geef je die :d

savage-man zei:
hier is een video van mij gemaakt met fraps:

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=554848427497226033[/GVideo]

zo'n lang filmpje van waarheb jij de echte versie van fraps?zou die graag hebben,laat iets weten!

bedoel je di sim? :roll:
die is gratis te downloeaden op hun site
en je heb alleen dat vliegtuig in het filmpje
en een heli je krijgt de hele tijd die "reclame " links onderin.
en je kan alleen sturen met toetsen bord...

Als je me een pm'etje stuurt met je mail adres, dan stuur ik je een full versie van Fraps (legaal)

Grtz Matanza

Back