sim vliegen

;)He luitjes ,ik heb het voor elkaar!! goeie simulator gekocht, en nouw ........:confused:Lekker ongegeneerd crashen .
Gaat ondertussen prima,maar er zit een wereld van verschil tussen de heli s ,!!!wat nu ? :rolleyes: ,ik wil uiteindelijk graag een ALIGHN 450 of zo .
Maar nu blijkt een 600 veel relaxter te vliegen .
Dan ga je toch twijfelen ,toch??:confused:
Awel kortom ,als ik 20 jaar sim kan ik het eg wel ,haha.:mrgreen:
WIEWEEWA ???

hey
je kan misschien tussenin gaan met een 500 dies stabieler dan 450 en minder zware kost dan 600 ;)
neenee serieus een 450 van align is echt wel stabiel genoeg om te leren vliegen hoor ;) en bespaart je heel wat geld bij een crach

grts, kenny

Als je het geld hebt liggen voor een 600, waarom niet... Is duidelijk stabieler, minder last van de wind, beter zichtbaar op een afstandje (als aan het rondvliegen gaat).
Ja een 450-500 is goedkoper in aanschaf en in crashkosten, maar niet iedereen z'n budget is zo klein als die van mij. Als ik kon kiezen zou ik zo groot mogelijk gaan.

Ik heb het geleerd met een dragonfly4 (fp) zo instabiel als maar kan, toen ik de 1e keer met een 500 opsteeg was het een verademing, zo simpel in vergelijking. Binnen 5 vluchten was ik aan het flippen en dergelijke... Had ik veel eerder moeten doen.

Back