Simjet 1200 diagnose

• Topicstarter Topicstarter FredF
  • Startdatum Startdatum
scheur zei:
Hi Fred,

Een paar berichtjes terug zegt ene Sandor een nieuwe turbine te hebben geleverd. Nu blijkt het een exemplaar te zijn die niet nieuw was.
Buitengewoon jammer dat er niet wat eerlijker met elkaar wordt omgegaan. Zeker met speeltjes van dergelijke bedragen. In ieder geval is de turbine nu naar tevredenheid gerepareerd en ik hoop dat je nu met de simjet en je andere nieuwe turbine een probleemloos seizoen tegemoet gaat.

tot gauw,

oh?

Jaap Gaasbeek zei:
Hoi Scheur,

Je slaat de spijker op de kop, ook ik heb dat ondervonden de een zegt dit en de ander dat en tegelijk krijg je pbtjes dat ze er anders over denken, schiet mij ma lek.

Ik zeg wat ik denk hier op het forum en daar heb ik geen pb voor nodig of het moet zo wezen dat ik een zinloze discussie hier op het forum wil voorkomen.

Ik zit hier op het forum voor men hobby en wil graag info daarover en ook geven en dan wel in alle eerlijkheid en niet dat geneuzel en gelieg hek een hekel aan.

Als je sommige draadjes leest klopt het niet, dan weet je dat er pb kontakt is geweest tussen die personen ma ja het zal wel.

Ik ben blij dat de turbine van Fred nu goed is en je praat niet over een gebakje die je koopt natuurlijk.

jij bombardeerd toch ook iedereen met prive berichten?
volgens mij zit niet iedereen meer op jouw commentaar te wachten jaap.
kan me niet echt herinneren dat ik jou ooit iets verkocht heb.
dus waar slaat dit bericht op?

Sandor schreef:

als je nu slim bent stuur je de rekening incl bevindingen naar Simjet en vraag ze om uitleg en een refund.

Ik dacht dat de Simjet bij de Firma Digitech vandaan kwam ??

Ik kan hier mijn conclusies uit trekken.

Fred,

Ook van mijn kant uit hoop ik dat je nu meer plezier mag je hebben met je Simjet turbine.

groeten,

Peterjan

scheur zei:
Hi Fred,

Een paar berichtjes terug zegt ene Sandor een nieuwe turbine te hebben geleverd. Nu blijkt het een exemplaar te zijn die niet nieuw was.
Buitengewoon jammer dat er niet wat eerlijker met elkaar wordt omgegaan. Zeker met speeltjes van dergelijke bedragen. In ieder geval is de turbine nu naar tevredenheid gerepareerd en ik hoop dat je nu met de simjet en je andere nieuwe turbine een probleemloos seizoen tegemoet gaat.

tot gauw,

Waar maak jij nu uit op dat er geen nieuwe turbine geleverd is, ik kan dat nergens vinden.

Jaap Gaasbeek zei:
Ha Sandor,

Jammer, wilde ik weer wat kopen bij je en is het weer nee.

je kunt wel via de webshop iets kopen , dat is zelfs zonder afspraak ;-).

Ik blijf lachen, maar ik moet naar beneden want de vrouw roept "eten".

jetpower zei:
lagge man
\wie heeft er bier en popcorn/bitterballen
pop.jpg

geef mm wel effe terug ja?

Back