D
DitRein
Guest
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen maar deze werkt echt voor de FMS flight sim. Volgens mij kan bijna iedereen deze maken. Je hebt hiervoor nodig:
1 x Mini Din Connector (= svhs connector)
1 x stukkie Coaxial kabel
1 x 3.5" Mono Jack
MINI DIN JACK (gezien van de soldeer zijde plastiek gevalletje aan de onderkant)
* * 1 2
* * 3 4
Tellend van links naar rechts boven naar onder solderen we pin 2 aan de kern en pin 3 aan de aarde van de mini jack.
Deze kabel stop je in de MIC ingang van je computer en zet deze zo hard mogelijk (vergeet de niet te selecteren als input en UIT te zetten als output).
De mini din uiteraard in je zender.
Je copieerd de SMARTPROPOPLUS (PPM versie) in de map van FMS en het werkt. Je kunt de SMARTPROPLUS hier downloaden.
Succes ermee, het werkt echt, ik kon het eigenlijk ook niet geloven.[/url]
1 x Mini Din Connector (= svhs connector)
1 x stukkie Coaxial kabel
1 x 3.5" Mono Jack
MINI DIN JACK (gezien van de soldeer zijde plastiek gevalletje aan de onderkant)
* * 1 2
* * 3 4
Tellend van links naar rechts boven naar onder solderen we pin 2 aan de kern en pin 3 aan de aarde van de mini jack.
Deze kabel stop je in de MIC ingang van je computer en zet deze zo hard mogelijk (vergeet de niet te selecteren als input en UIT te zetten als output).
De mini din uiteraard in je zender.
Je copieerd de SMARTPROPOPLUS (PPM versie) in de map van FMS en het werkt. Je kunt de SMARTPROPLUS hier downloaden.
Succes ermee, het werkt echt, ik kon het eigenlijk ook niet geloven.[/url]