[Simprop 18-08 regelaar] Gebruiksaanwijzing ?

Hallo,

Ik heb een electro-vliegtuigje overgenomen met simprop 18-08 regelaar, maar er is geen gebruiksaanwijzing bij. Op internet kan ik deze ook niet vinden. Kan iemand mij hier aan helpen ?

Enige dat ik eigenlijk moet weten: hoe draai ik de plus en de min naar de motor om ? Deze draait nu verkeerd om, en heb eigenlijk geen zin om deze om te solderen.

Er zit denk ik toch niets anders op dan omsolderen. Vandaar ook dat ik vrijwel altijd stekker verbindingen gebruik op mijn motoren.

Zover ik weet is alleen bij de moderne Castle Creations Phoenix regelaars de draairichting omkeerbaar via de PHX-Link.

Hallo Theo Coenen.
Als je motor hele hoge stromen gebruikt hoe doe je dat dan??
Iets met speciale stekkers of zo'!!!!!!!! :roll:

nee hoor gewoon 3,5 mm stekkers op de motorcontacten solderen is voldoende voor de meeste combinaties. En aangezien bij de meeste brushless motoren de aansluit draden gewoon bestaan uit de wikkeldraad die naar buiten geleid wordt is het niet direct aan te bevelen om daar zware stekkers als die 4 mm op te solderen.

Loopt de stroom extreem hoog op dan wil ik dat nog wel eens vervangen door 4 mm maar tot nu toe is dit nog niet nodig geweest.

Back