Simprop Extra EA 300S

Hallo,

Ik ben morgen de trotse eigenaar van een Robbe Hunter.Iemand opmerkingen of aanbevelingen over het vliegtuig.
Vliegt ie goed,... ? 8)

ik ebn nou echt benieuwd hoe dat vliegt,
hij ziet er zoo vet uit, maar het is wel moeilijkt toch om er mee te vliegen als beginner :P
haha

er is een leraar bij (hoopek voor u wezze :evil: :P )

(ik dus)

Ken die specifieke Hunter maar al te goed ... meermaals mee gevlogen ... Klieft PRACHTIG door de lucht, maar laat zich ook traag landen... kortom : ideale kist ...

MAAARRR : leg als beginner maar een extra onderbroek in de wagen ... :D ...

BTW: erreg mooie blog heb je daar Wezze ...

Heb samen met marnix ( ben beetje zijn monitor geweest - niet dat hij veel monitoring nodig had :P ) ook een logje van ons geknoei ...

Coastal Flyers

blog is gemaakt door brecht (djbrx hier) een ware pcproffesional!

jep vliegt super met 16/15/03
maar wel 2 van die onderbroeken op reserve houden en probeer een beetje de snelheid op te bouwen .
eerst 2 cel en grote prop[langzaam ]
en dan 3 cellen en een wat kleinere prop.
dat langzaam landen nu met een pico jet kan dat maar met een hunter.[ik vloog hem wel met nicads dus zwaar].
met lipo,s kun je hem wel lichter houden.
groet wiebe.

guy5927 zei:
Heb samen met marnix ( ben beetje zijn monitor geweest - niet dat hij veel monitoring nodig had :P ) ook een logje van ons geknoei ...

Coastal Flyers

Ik weet het Guy,ik volg jullie blog regelmatig op.Om te kijken welke nieuwe toestelletjes er zijn bij gekomen.

De Robbe is er eindelijk.Nu hem nog durven de lucht in te smijten.Goed. :!: Oke. :!: Euhm :?:

Back