Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Simprop intelli V3.1 of Robbe power peak ultimate Lipo
Ik heb geen ervaringen met de robbe lader, alleen met de intelli-control.
Die intelli-control vind ik super: makkelijk, veel mogelijkheden, licht, klein. Eigenlijk alle mogelijkheden voor een all-round modelbouwer.
Naast de intelli-controlis er nu trouwens ook de intelli-speed. Zie: www.simprop.de
Deze heeft iets minder mogelijkheden, maar is ook een stuk goedkoper.
ik zweer bij die robbe ultimate li heerlijk ding niet moeilijk laad super alleen loodaccus laden gaat langzaam ( 2volt gloei accu ) geen poespas eraan
kan automatisch nicd en nimh laden en ontladen maar ook handmatig
Ik denk dat alle laders tegenwoordig wel prima werken. Sommige zijn misschien wat gebruiksvriendelijker. Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk.
Daarom zal de keuze ook wel moeilijk zijn. Misschien een lader pakken die clubgenoten/vrienden ook hebben. Daar heb je ook weer voordeel bij.
Dat zou misschien de oplossing zijn, een vriend van mij zei juist hetzelfde vandaag. Ik zal hem wel gelijk moeten geven. Als er dan problemen zijn met het gebruik ervan kunnen die dan ook makkelijker opgeslost worden.