SimProp nieuwe lader

ik heb dus sinds 2 dagen de Niewe Simprop Intelli-Speed
Maar daar zit weer de Duitse handlijding bij iemand enig idee waar ik de nl versie kan krijgen ?
0100889IntelliSpeed.gif

http://www.simprop.de/Seiten/Modellbau/0100889IntelliSpeed.htm

Ik heb hem ook sinds 4dagen :lol: , erg goede lader, geen handleiding bekend, vraag maar wat je moet weten :wink:

Sorry, ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar ik heb een vraag aan jou:

Hoe bevalt deze lader en waar heb je hem gekocht?

Ik zoek nml een goede lader en ik stond op het punt een Jamara X-Peak aan te schaffen toen ik dit bericht zag......

tnx.

lek ding voro die prijs... maar weet iemand hoeveel W hij kan laden? Als het weer 50 is heb ik er weer niets aan :(

Ziet er net uit, is misschien iets voor op het boodschappenlijstje Dortmund.

Weet er iemand dat dit ding omkan met met een Robbe LiPo-Equaliser of Kokam Safety-Guard? De Intelli-V3 wist er geen blijf mee...

Technische Daten:

Eingangsspannung 10 - 15 V DC (Gleichstrom)
Ausgang 1 bis 14 NiCd/NiMH Zellen-Akkus, 2V bis 12V Bleiakkus,
1 bis 5 Li-Ionen/Li-Polymer Zellen-Akkus
Ladestrom 0,1 bis 7A
Entladestrom 0,1 bis 1A
Entladeschlussspannung einstellbar
Display 2x 16 Zeichen, beleuchtet
Abmessungen ca. 127 x 92 x 30mm
Gewicht ca. 365g

14 cellen en een laadstroom van 7A. Ik kom dan aan de 14x1,3x7=127,4Watt! Of haalt hij de 7A niet meer als je 14 cellen wilt laden?

Bij de meeste laders is de max laadstroom bij 3slipo en loopt deze terug bij grotere pakketten.....

deze kleine laders zitten vaak op 50-60W. Dat vindt ik weer net te weinig. 80-100W lader voor < 120 euro past mij stukken beter :) Anders neem ik er gewoon nog een 250W pulsar2 bij voor 250 euro... maar 2 kleinere is handiger.... en hetzelfde laadvermogen per euro...

Back