Simprop Solution ( niet de XL)

• Topicstarter Topicstarter Christiaan21
  • Startdatum Startdatum
C

Christiaan21

Guest
Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met de simprop solution en dan bedoel ik niet de solution xl maar die van 2,7 m?

greetz

Christiaan

Ik heb er eentje gehad. Heb er 1 vluchtje mee gedaan, vloog wel lekker, maar niet echt een thermiek-beest. Echter wel ideaal voor op de helling.

een vluchtje ? uit de hand gelopen ( gevlogen ) ikzelf heb er ene en deze vliegt zeer goed, maar als hij thermiek gevoelig is kan ik niet zeggen, want ik vlieg deze alleen op de helling. :oops:

ik heb er één en ben hem momenteel aan het herinrichten (zie thread in "constructie")
hij is twee maal gesleept geweest maar wegens een slechte werper zijn we er toen mee moeten stoppen. Nadien niet meer gedurft. De twee vluchtjes waren zeer rustig. Van thermiekvliegen was echter geen sprake.
De vorige eigenaar had er een OS15FP op staan (yuck!!) en daar was ie al behoorlijk vlot mee, te vlot voor de persoon in kwestie.

Ik wil hem nu klaar maken om op de helling te gaan vliegen, maar de sleepkoppeling gaat er zeker terug in... je weet maar nooit als de mensen van BIGGS eens in de buurt zijn ;-)

*edit*
Let op: er zijn DRIE Solutions:
Solution
Solution II
Solution XL

Ik heb de eerste.

ja das waar bij BIGGS. WIL DAT ZEGGEN GROOT HE, op een meeting omsteken ze de barbeque met Uw solution, vraag me dan af hoe men daar kan leren vliegen, mischien seffens beginnen, met 5 meter :oops:

ach ja, ik had ooit opgevangen dat ik er wel eens opgesleept zou kunnen worden met m'n solution...
Nuja, ik begrijp het wel dat er anders te veel mensen op af gaan komen, je moet ergens de lijn trekken hè.
Dan is het nog een paar jaartjes wachten tot ik m'n Ka8 heb. Maar een Flair kan het dus niet worden want die is 'maar' 3m75...

ik heb ook een solution, op het ogenblik een beetje kapot, als gevolg van een zenderstoring :onweer:
in de thermiek is ie idd niet geweldig, maar aan de helling super :banana:

Back