Simstream met Realflight 6.5

Hallo,

Ik loop nu al een paar weken te tobben om deze combinatie werkend te krijgen...

Ik heb de volgende componenten.
http://www.modelguard.com/simstream/basic.jpg De Simstream ontvanger

http://cdn8.modelairplanenews.com/wp-content/uploads/2011/09/realflight6.jpg?97b01b De Controller

Ik heb een 6Pin futaba naar female 3,5mm plug.

En ik heb een snoertje van 3,5 mm jack male naar 3,5 mm jack male.

Hiermee moet het toch werken???:confused:

Ik krijg in het controllermenu van Realflight alleen maar de interlink controller te zien en niet de simstream...??

Iemand die hier meer ervaring mee heeft???
Of het heeft opgelost???

Alvast bedankt !!

Mvg, Nigel

Is het je al wel gelukt om rechtstreeks je eigen zender via de realflight controller te laten werken?
Weet even niet meer zeker of je het specifieke model waarmee je vliegt op "passthrough" moet zetten voordat je de optie krijgt om een andere controller te selecteren.
sowieso heeft die simstream weinig toegevoegde waarde bij realflight omdat je altijd hun controller sowieso nodig hebt om te resetten na de eerste crash, dus je hebt het toch al bij de hand...

Ik ben nog steeds mee bezig(wanneer ik tijd krijg).

Ben intensief aan het mailen Steve Cox van Modelguard en stapje bij beetje komen 'we' verder.

Het is iig wel complex naar mij idee. Phoenix Was echt plug and play.
Dit vind ik wel andere koek.

C6903

Nog steeds werk ik hieraan. Gezien mn tijd gaat het niet erg snel.
Ook wacht ik nog op een snoertje wat er extra bij kwam en miste. Deze verwacht ik morgen.

Wat ik dan ga/moet proberen is om de zender t8fg bedraad aan de interlink elite controller te maken en kijken of dit werkt. Daarna moet ik de Simstream er tussen doen.

Dus nog in afwachting van het snoertje..

Ik laat het jullie weten.

C6903

Vanavond weer een avond zitten prutsen. Dit vreet wel uren zo. Pff avondje zo weg.
Niks opgeschoten. Geen beweging van me eigen zender kunnen krijgen. Hij is via de dongel nu gekoppeld aan de usb. Helemaal bekabeld, en ik krijg het niet voor elkaar.

Volgende keer wanneer ik een gat heb weer verder prutsen.

C6903

Ik heb echt alles gedaan wat er te lezen en te zien is. Maar ik krijg gewoon geen 2de keuzen in het controler menu. Ligt het aan mij kabel?
6a5eju6a.jpg

C6903

Back