Simulator

Ik ben opzoek naar een leuke simulator om in te stappen in het elector heli vliegen.
Ik heb al gezocht, en ben terecht gekomen op E-sky simulator set die je voor een paar tientjes kan kopen. Nu vraag ik me af is dit iets om het een klein beetje te leren of zeggen jullie van even doorsparen want dit stelt niks voor...?

Ik heb ongeveer één jaar geleden al eens een rc heli gekocht, maar heb deze weer verkocht omdat ik graag een mooie wilde, en deze was dus voor gevorderden met als gevolg dat ik deze helaas de lucht niet eens in kreeg.
Nu wil ik eens proberen met een simulator en daarna misschien een DF04 RTF set kopen als instap.

Wat adviseren jullie mij betreffende de simulator?
Zijn er misschien op internet simulatoren te downloaden waar je het al een klein beetje kan proberen? (welliswaar zonder zender)

Dat is dus idd de gene die ik eerder al heb gevonden, maar dan geeft hij aan dat er iets niet klopt en kan deze dus niet openen als ik hem helemaal heb geinstalleerd.. :( Hij geeft een foutenrapport aan, waarnaar je moet kiezen "rapport verzenden" of "rapport niet verzenden". Bij geen van de twee keuzes kan ik het openen dus ik nie snap.. :?

Zijn er meerdere met dit probleem?
zijn er nog meer van deze simulaties die je zo kan downloaden, maar het hopelijk wel doen?

Nog mensen ervaring met de E-sky simulator???

Welk operating system heb je draaien? Bij mij (windows XP) helpt het soms om de compatibiliteit op windows '98 te zetten bij programma's die niet meteen willen lopen, met FMS was dit (bij mij) niet nodig.

jvthert zei:
DirectX opnieuw installeren? FMS is vrij basic. Zelfs onder wine is het het nog te starten (alhoewel het verder zuigt als een h.. :oops: ). Wat is je foutmelding?

Ja ik snap het ook niet, normaal nooit problemen met dingen installeren op de computer.
Het programma word gewoon prima gedownload, daarna heb ik het geinstalleerd. Maar waarna ik het wil openen geeft hij dus een foutmelding aan waarna je enkel het programma kan sluiten.
Maar dit is de foutmelding die ik krijg. De ooh zo irritante, ik denk dat iedereen hem wel kent.. :?

nietverzendenfz8.png

:|

Lars Linders zei:
Ik ben opzoek naar een leuke simulator om in te stappen in het elector heli vliegen.
Ik heb al gezocht, en ben terecht gekomen op E-sky simulator set die je voor een paar tientjes kan kopen. Nu vraag ik me af is dit iets om het een klein beetje te leren of zeggen jullie van even doorsparen want dit stelt niks voor...?

Ik heb ongeveer één jaar geleden al eens een rc heli gekocht, maar heb deze weer verkocht omdat ik graag een mooie wilde, en deze was dus voor gevorderden met als gevolg dat ik deze helaas de lucht niet eens in kreeg.
Nu wil ik eens proberen met een simulator en daarna misschien een DF04 RTF set kopen als instap.

Wat adviseren jullie mij betreffende de simulator?
Zijn er misschien op internet simulatoren te downloaden waar je het al een klein beetje kan proberen? (welliswaar zonder zender)

kijk eens op www.modelbouw-aktueel.nl
groet frans

Back