simulator

• Topicstarter Topicstarter helifreak
  • Startdatum Startdatum
H

helifreak

Guest
hallo iedereen,

ik wil graag een heli gaan kopen en dat wordt waarschijnlijk de
honey bee CP2. maar allereerst moet ik natuurlijk een simulator hebben.
zelf zat ik te denken aan Reflex XTR.

kan iemand mij vertellen of dit een goede simulator is en of er software is voor de honey bee CP2?

alvast bedankt;)

Moet nog een heli kopen en is nu al freak..
ik ken die software niet maar weet wel dat er bijna geen honeybee of belt cp modellen te vinden zijn voor een sim..
Dat geeft ook niets want er zijn zat bijna equivalenten...

FMS en Heli-x zijn gratis downloadabel sim's..
je hebt natuurlijk wel een 4 of 6 kan besturing nodig maar die kun je zat via de webshops kopen met bijbehorende usb kabels..

Suc6
benno

maar allereerst moet ik natuurlijk een simulator hebben.
zelf zat ik te denken aan Reflex XTR.

kan iemand mij vertellen of dit een goede simulator is en of er software is voor de honey bee CP2?

Hoi,
Ik heb reflex XTR, is zeker eén van de betere heli-simulators, ben er heel tevreden over.
Wat jou 'honeybeeCP2' betreft : Reflex beschikt over een 'model-editor', dit is een bijkomende tool (zit mee in de installatie, of downloadbaar) waarmee je zelf je modellen kan uittekenen en voorzien van alle parameters (vliegeigenschappen).
Je zou dus perfect je eigen heli kunnen nabouwen, of als je dit zelf niet zit zitten kan je misschien iemand vinden die zich eraan wil zetten.

Ook is het mogelijk om een gelijkaardig model te downloaden (bv. RC-sim) en dit in de 'model-editor' te importeren, zo moet je niet helemaal van 0 beginnen, en kan je de vormen en eigenschappen naar jou wensen aanpassen.

Op rc-sim op de 1e download pagina vond ik al dit model, lijkt een beetje op de jouwe, kan je dus gewoon aanpassen...
Blade%20CP%20Pro.JPG

In ieder geval veel succes,
Groetjes
Steven

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vlieg zelf met verschillende E-sky modellen, en die zijn ruim vertegenwoordigd in de ClearView simulator.
Voor het geld een prima sim en zoals ik al zei met heel veel E-sky en Walkera modellen.

sim

allemaal heel erg bedankt,
ik denk dat ik de Reflex XTR ga kopen.

maar als ik die heb, kan ik dan de afstandsbediening van een
heli gebruiken om aan te sluiten op de pc?

Zelf vlieg ik ook een paar Esky modellen
Enig idee waar ik ClearView simulator kan aanschaffen ?
Phoenix Flightsim schijnt niet te werken met E-sky USB transmitters :lol:

ClearView kun je volgens mij alleen dowloaden en vervolgens (betaald) registreren. ClearView RC Flight Simulator

Bij mij werkt ClearView zowel met de Protech USB set en de E-sky zender met USB converter kabel.

Als je toch met simulators aan de gang bent kijk dan ook naar Heli-X.
Is gratis en de simulatie is voor mijn gevoel erg goed :)

Back