Hoi... De gamebird is een soort van nepzender die geleverd wordt bij het programma EASYFLY...
Alle funkties van een heli zijn bedienbaar en het kastje (analoog) wordt aangesloten op de GAMEPOORT
Als je prog regelmatig vast loopt zit hem dat vaak in de volgende 2 dingen
Draai je onder XP zorg dan in ieder geval dat je de allerlaatste grafische drivers hebt, speciaal als je een Nvidia kaart hebt.
www.nvidia.com
Deze driver werkt ALTIJD met elke (op nvidia gebaseerde) kaart, OOK als hij van een ander merk is.
2.... en heel belangrijk, zorg dat je de laatste GAMEPATCH hebt..
Vaak wordt een game geschreven op een ander OS (operating system) zoals Win2K of zelfs Win98.
Vaak moet de schrijver dan aanpassingen maken om problemen zoals jij die nu ondervind weg te werken bij een nieuwer OS.
Zorg ook dat je de laatste BIOS versie van je moederboard hebt.
Je kunt die ALTIJD op de site van je moederboard manufarurer vinden, samen met instructies hoe de BIOS te updaten.
Dit is alleen van toepassing als je moederboard hebt dat ouder dan minimaal 1 jaar is.
Tot slot... Probeer eens "zo kaal mogelijk" op te starten.
Dat wil zeggen zet alles eens uit wat je niet echt nodig hebt (je kunt eventueel meerdere hardware profiles aanmaken (zie
www.microsoft.com)
Zorg ook dat er geen enkel programma in de achtergrond draait.
Groet Harpert
christopher zei:
Hoi Harpert,
Ik ben hier echt net nieuw. Mijn naam is Christopher. Ik kan je niet vertellen of Realflight G2 goed werkt met de gamebird. Ik weet wel dat het een erg mooie sim is, maar ik heb er erg veel problemen mee. Hij loopt regelmatig vast. Er zitten wel erg veel goede functies op, zoals multiplayer en dergelijke. Is gamebird een merk zender? Zo ja dan ga ik op zoek en anders mail ff terug wat het merk is.
groeten,
Christopher