Single JR servo arm/horn 16-16mm from center?

Hoi,

Het is altijd al lastig om de juiste servo arms/horns te vinden voor je servo's. Ik ben met mijn T-Rex 500 overgestapt van Futaba naar JR cyclic servo's. Nu moet ik opnieuw opzoek gaan naar de juiste servo arms/horns.

Wie weet waar of welke servo arms ik kan gebruiken voor onderstaande specificaties.

- JR Servo Arm/Horn
- Hole 16mm or 16.5mm from center
- M2 hole
- Alu preferred

Gr.Boudewijn

Ja,

Mischien een inkopper maar :

De servo armpjes die bij de JR servo's zitten, lengte 16 mm van het midden 2M alu ( even draad tappen) en als ze plastic zijn het gat iets opboren zodat de ball-link er inpast met een schroef erachter ?

Denk ik hoor. Dus even zoeken naar de armpjes die bij de servo's zitten die voldoen aan bovenstaande specs.

Ja,

Mischien een inkopper maar :

De servo armpjes die bij de JR servo's zitten, lengte 16 mm van het midden 2M alu ( even draad tappen) en als ze plastic zijn het gat iets opboren zodat de ball-link er inpast met een schroef erachter ?

Denk ik hoor. Dus even zoeken naar de armpjes die bij de servo's zitten die voldoen aan bovenstaande specs.

De servo arms/horns die erbij zitten zijn geen 16mm vanaf center. Ze zijn kleiner en er zit een wheel bij. Het zijn JR DS3517MG servo's.

Gr.Boudewijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het is altijd al lastig om de juiste servo arms/horns te vinden voor je servo's. Ik ben met mijn T-Rex 500 overgestapt van Futaba naar JR cyclic servo's. Nu moet ik opnieuw opzoek gaan naar de juiste servo arms/horns.

Wie weet waar of welke servo arms ik kan gebruiken voor onderstaande specificaties.

- JR Servo Arm/Horn
- Hole 16mm or 16.5mm from center
- M2 hole
- Alu preferred

Gr.Boudewijn

Ik heb jou vraag die je bij Helifreak reeds geantwoordt.
Desalniettemin, hier is een link naar de site: Horizon Hobby: 1-1/2" Single Side Alum Adj Spline Servo Arm by JR (JRPA236)

Back