SJ4000 Topic

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door MulticopterX, 21 sep 2014.

  1. gjcvro

    gjcvro

    Lid geworden:
    11 okt 2014
    Berichten:
    955
    banggood eu warehouse in NL? volgens mij staat daar toch echt UK direct...
     
  2. gjcvro

    gjcvro

    Lid geworden:
    11 okt 2014
    Berichten:
    955
    Moeilijk.. de na-apers worden steeds beter, en je moet het in de details zoeken.
     
  3. Caryl_Stuffertz

    Caryl_Stuffertz

    Lid geworden:
    13 aug 2014
    Berichten:
    192
    Excuses, verkeerd gelezen. Dacht dat het over HK ging.
     
  4. BorisB

    BorisB Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mei 2012
    Berichten:
    8.188
    Locatie:
    Brabant
    Die s5000 plus begint er wel leuker uit te zien. Moet zeggen dat die beelden wel geschikter uitzien en zeker met 60fps
     
  5. jastas

    jastas

    Lid geworden:
    7 okt 2014
    Berichten:
    150
    Locatie:
    Gent BE
    klopt, al heeft de 5000 plus wel het voordeel dat deze nog niet lang op de markt is (de ECHTE sjcam dan... :)), al zal deze wel nagemaakt worden.

    De prijs die ik heb betaald is 140eur inc. verzenden (eu warehouse, 3.5eur verzending) dankzij een coupon van 11.88eur die ik op het net gevonden heb.

    De verkoopprijs is 148eur, dus zeer dicht bij de officiele sjcam prijs (143eur) wat me doet hopen dat deze wel echt moet zijn (nogmaals ik laat het wel weten), fakes zijn meestal een pak goedkoper.
     
  6. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    de echte originele sjcam sj5000 plus is gewoon te verkrijgen bij sjcam en alle andere aanbieders.
     
  7. supernovasx

    supernovasx

    Lid geworden:
    4 jan 2015
    Berichten:
    56
    Locatie:
    Groesbeek
  8. jastas

    jastas

    Lid geworden:
    7 okt 2014
    Berichten:
    150
    Locatie:
    Gent BE
    Ze beweren op mijn vraag uiteraard van wel... ;)
    Let wel op dat dit de versie met novatek chip is, en niet de ambarella chip (dezelfde als in een gopro3, zit in de SJ5000 plus)

    Ondertussen van banggood via mail 100% (...) vertrouwen gekregen dat het wel degelijk om een officiƫle sjcam zou gaan, enkel blijkt die toevallig nu niet meer in stock te zijn (bij bestellen/betalen was er wel nog stock), allemaal een beetje vreemd maar mss zijn ze nu
    massaal op zoek naar een echte voor mij...

    Bij m'n vorige bestelling beweerden ze ook dat de sunnysky motors echt zouden zijn, bleek niet het geval te zijn maar snel een refund gehad.
     
  9. supernovasx

    supernovasx

    Lid geworden:
    4 jan 2015
    Berichten:
    56
    Locatie:
    Groesbeek
    Die met de Ambarella chip hebben ze ook: SJCAM? SJ5000+ FULL HD (Originele versie)

    Alleen is deze niet meer op voorraad. Ik vroeg me dus al af wat het verschil was maar de Ambarella chip zit ook in de Gopro dus... De novatek chip is toch ook niet slecht?

    Edit: Zie al dat alleen de Ambarella chip 1080P 60 fps kan..
     
  10. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    De sj5000 plus is binnenkort in NL leverbaar:)
     
  11. gjcvro

    gjcvro

    Lid geworden:
    11 okt 2014
    Berichten:
    955
    Daar komt mijn SJ400 vandaan. Zeker geen klachten, en snelle levering.
     
  12. supernovasx

    supernovasx

    Lid geworden:
    4 jan 2015
    Berichten:
    56
    Locatie:
    Groesbeek
    Fijn, dan denk ik dat ik de SJ5000 daar binnenkort bestel :)
     
  13. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Ha ha en BG mag de korting niet meer geven.....vaag verhaal lol :)

    All coupon code for SJ5000+ has been stopped this day, since other websites complaints our price is too low.
    Sjcam factory will stop to offer us stock if we insist on coupon promotion.
    In order to ship all orders faster, we have stop coupon code:0f420b, which we promote in EDM emails.
    We will never match any prices only the supplier promise.
     
  14. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik heb vandaag de SJ5000+ binnen gekregen en ga uitvoerig testen. Vandaag, met het slechte weer, zagen de eerste tests er erg goed uit! De 60FPS zie je direct tov 30FPS bij de SJ4000!

    Ik heb wel direct al een bug gevonden in de firmware waardoro de camera niet meer opstart als je hem via USB aangesloten hebt gehad. Ik ga even met de fabriek overleggen wat en wanneer ze hier iets aan gaan doen.
     
  15. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Behalve de 60FPS is de Ambarella chip in bijna alle opzichte superieur aan de veel goedkopere Novatek.

    Dit zal o.a. direct tot uiting komen aan de manier waarop de camera met snelle wisseling tussen licht en donker omgaat. Bij de SJ4000 en SJ5000 (betere CMOS dan de SJ4000) heb je altijd last van het "licht donker" euveltje, net zoals bij de Mobius.

    Bij de SJ5000 plus is dit waarschijnlijk geheel opgelost dankzij de Ambarella A7.
     
  16. jastas

    jastas

    Lid geworden:
    7 okt 2014
    Berichten:
    150
    Locatie:
    Gent BE
    Gelukzak, ik wacht nog altijd op mijn 5000 plus van banggood.com... Zou vandaag binnen komen in stock, dan nog een week wachten...
     
  17. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    hehe, ja ik ben eigenaar van [mod] denk eraan he, geen sluikreclame..[/mod]...dan heb je soms wat voordelen:)

    De Sj5000 + is nog niet eens in massa productie. Ben dan ook benieuwd wanneer je jouw exemplaar zal krijgen. SJCAM is zelf op het moment gestopt met het verkopen van de SJ5000 plus omdat ze simpelweg nog niet kunnen leveren. Ik kon bijv. niet eens kiezen hoeveel ik er wilde inkopen, had het geluk dat er een aantal naar me toe werden gestuurd:) Als ik SJ5000+ uitgebreid heb kunnen testen en voldoet aan mijn kwaliteit eisen zullen ze ook bij mij in de reguliere verkoop komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2015
  18. supernovasx

    supernovasx

    Lid geworden:
    4 jan 2015
    Berichten:
    56
    Locatie:
    Groesbeek
    Ja daar was ik al een beetje achter. Dat vind ik het extra geld wel waard dan.. Enig idee wanneer jij hem gaat verkopen? Ik las ergens dat de Sj5000 niet past in GoPro gimbals maar deze is kwa afmetingen gelijk aan de SJ5000 toch? Ik wil hem namelijk gaan gebruiken in een Tarot gimbal
     
  19. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Voor zover ik weet is de afmeting inderdaad amper verschillend. De Sj4000 en SJ4000 wifi passen vaak prima op go pro gimbals. De gewichtsverdeling is dan wel iets anders waardoor het vaak niet 100% plug en play is. Op dit soort gimballs past het in ieder geval (DJI Phantom Brushless Gimbal Camera Frame 2 Motors Controller for GOPRO3 FPV | eBay).

    Ik ga eerst even goed testen voordat de SJ5000 plus in de verkoop gaat. Ik hoop dit morgen en overmorgen te kunnen gaan doen. Denk dat de SJ5000 plus, mits de camera's voldoen aan wat ik ervan verwacht kwa kwaliteit, aan het einde van de week online zal staan.
     
  20. supernovasx

    supernovasx

    Lid geworden:
    4 jan 2015
    Berichten:
    56
    Locatie:
    Groesbeek

    Is goed heb er geen haast mee.. Is toch niet zon best vlieg weer. Ik heb al een Dji Phantom met een Tarot gimbal,Gopro 3 past er prima in. Die strap die bij de gimbal op ebay word gebruikt is die ook los te koop? Kan die nergens vinden
     

Deel Deze Pagina