Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moeilijk.. de na-apers worden steeds beter, en je moet het in de details zoeken.en dan is de vraag: hoe kun je dit nagaan alvorens te bestellen?
Moeilijk.. de na-apers worden steeds beter, en je moet het in de details zoeken.
Gewoon in NL te koop voor een schappelijke prijs de SJ5000:
SJCAM? SJ5000 Novatek WIFI FULL HD (Originele versie)
Iemand ervaring met deze site? Weet niet of dit de "echte" is, neem aan van wel??
Ze beweren op mijn vraag uiteraard van wel...
Let wel op dat dit de versie met novatek chip is, en niet de ambarella chip (dezelfde als in een gopro3, zit in de SJ5000 plus)
Ondertussen van banggood via mail 100% (...) vertrouwen gekregen dat het wel degelijk om een officiële sjcam zou gaan, enkel blijkt die toevallig nu niet meer in stock te zijn (bij bestellen/betalen was er wel nog stock), allemaal een beetje vreemd maar mss zijn ze nu
massaal op zoek naar een echte voor mij...
Bij m'n vorige bestelling beweerden ze ook dat de sunnysky motors echt zouden zijn, bleek niet het geval te zijn maar snel een refund gehad.
Daar komt mijn SJ400 vandaan. Zeker geen klachten, en snelle levering.Gewoon in NL te koop voor een schappelijke prijs de SJ5000:
SJCAM? SJ5000 Novatek WIFI FULL HD (Originele versie)
Iemand ervaring met deze site? Weet niet of dit de "echte" is, neem aan van wel??
Daar komt mijn SJ400 vandaan. Zeker geen klachten, en snelle levering.
Behalve de 60FPS is de Ambarella chip in bijna alle opzichte superieur aan de veel goedkopere Novatek.Die met de Ambarella chip hebben ze ook: SJCAM? SJ5000+ FULL HD (Originele versie)
Alleen is deze niet meer op voorraad. Ik vroeg me dus al af wat het verschil was maar de Ambarella chip zit ook in de Gopro dus... De novatek chip is toch ook niet slecht?
Edit: Zie al dat alleen de Ambarella chip 1080P 60 fps kan..
Behalve de 60FPS is de Ambarella chip in bijna alle opzichte superieur aan de veel goedkopere Novatek.
Dit zal o.a. direct tot uiting komen aan de manier waarop de camera met snelle wisseling tussen licht en donker omgaat. Bij de SJ4000 en SJ5000 (betere CMOS dan de SJ4000) heb je altijd last van het "licht donker" euveltje, net zoals bij de Mobius.
Bij de SJ5000 plus is dit waarschijnlijk geheel opgelost dankzij de Ambarella A7.
Voor zover ik weet is de afmeting inderdaad amper verschillend. De Sj4000 en SJ4000 wifi passen vaak prima op go pro gimbals. De gewichtsverdeling is dan wel iets anders waardoor het vaak niet 100% plug en play is. Op dit soort gimballs past het in ieder geval (DJI Phantom Brushless Gimbal Camera Frame 2 Motors Controller for GOPRO3 FPV | eBay).
Ik ga eerst even goed testen voordat de SJ5000 plus in de verkoop gaat. Ik hoop dit morgen en overmorgen te kunnen gaan doen. Denk dat de SJ5000 plus, mits de camera's voldoen aan wat ik ervan verwacht kwa kwaliteit, aan het einde van de week online zal staan.