Sjm430

Hallo,

Ik heb een toestel van SJM, de 430 en ik heb er ook nog een hele hoop onderdelen van. Natuurlijk heb je altijd nodig wat je niet meer hebt.
Maar er blijkt een probleem te zijn om nog aan onderdeeltjes te geraken. Blijkbaar is SJM out of business. Weet hier iemand mss iets meer of heeft iemand hier nog mss de Parts AL6058 and A6059 voor me.
Ik heb ook al gemaild met rc tek zelf en zij gingen kijken of ze me nog andere onderdelen die ook zouden werken voor m'n tail zouden kunnen leveren.
Of kent iemand mss nog een adresje waar ik onderdelen van SJM kan vinden?

Alvast bedankt.

Robin D'haese

Ik ben er net gaan zien maar helaas niet binnen. Zal is mailen om te zien of zei er nog kunnen aangeraken.

Alvast bedankt.

Robin

Hallo Soulbro, ik heb ook nog een 430 en bij mij staat hij op de kast als verzamelobject,
omdat ik het gewoon een supermooi design vind.
SJM is ermee gestopt sinds een klein half jaartje ivm ziekte/pensioen van de directeur.
Er zijn nog mensen op Helifreak die nog vele onderdelen hebben om nog jaren mee rond te vliegen dus zou je even moeten zoeken op helifreak.com
Of onderdelen zelf maken natuurlijk als je een beetje handig bent...

Het is dan ook een super mooie heli.... Bij mij staat hij momenteel ook op de kast te schitteren :)
Alleszins bedankt voor de tip.

Groeten Robin

Back