skidplate

• Topicstarter Topicstarter electrickcar
  • Startdatum Startdatum
E

electrickcar

Guest
Hallo,
ik ben nieuw hier,
ik heet mike en ik ben 10 jaar. Jong he?:D
en ik heb een hbx auto met een tl-01 onderstel en ik heb een skidplate
gemaakt maar ik weet nu eenmaal niet waar de gaatjes voor de schroeven moeten komen...
Ik heb hier een foto.
mischien kunnen julie dan met paint een paar puntjes zetten waar de schroeven moeten komen...

p6100704.jpg

Waarom denk ik bij dit topic meteen aan Hbxbonzerfan die een paar dagen geleden een gelijkaardig topic opende? :lol:
Ik heb zo het gekke idee dat er een link is tussen de 2. ;)

Mischien is dat iemand die ik ken
want iemad bij mij op school die heet ook mike allen hij is 14 en wij doe samen rijden en ik heb tegen hem gezegt dat ik een skidplate ga maken en mischien heet hij HBXbonzerfan?

toevallig dat je precies hetzelfde ontwerp hebt als die andere mike. Ik zou er 6 schroefjes doorheen jagen. En dan precies de 6 schroefjes waarmee de bumpers vastzitten. Daar langere schroefjes in doen waarmee ook je skidplate dan vast komt te hangen.

toevallig dat je precies hetzelfde ontwerp hebt als die andere mike. Ik zou er 6 schroefjes doorheen jagen. En dan precies de 6 schroefjes waarmee de bumpers vastzitten. Daar langere schroefjes in doen waarmee ook je skidplate dan vast komt te hangen.

Dankje, ik zou het proberen

Mischien is dat iemand die ik ken
want iemad bij mij op school die heet ook mike allen hij is 14 en wij doe samen rijden en ik heb tegen hem gezegt dat ik een skidplate ga maken en mischien heet hij HBXbonzerfan?

Ik heb toch helemaal nooit beweerd dat hij ook Mike zou heten? ;) :lol:

je kan het proberen maar die schroefjes zijn net zo makkelijk. en zoals al ergens anders is gezegd is de onderkant van de hbx bonzer niet mooi vlak maar nogal rillig van vorm. lastig om daar wat op vast te plakken. ik zeg uiteindes mooi rond buigen om de bumper heen en schroeven erdoor janken

Back