Beetje onzinnig dat quoten van een foto direct na het bericht. Wel een kleine heftruck. . . dinky toy?
hallo nee gewoon een grote boot hahaha en wat een zooi hangt daar allemaal aan gelukkig moet ik deze niet zuiver maken en in model al helemaal niet te doen allée hij zou gewoonweg niet meer vooruit komen en wij maar schuren en plamuren om een romp glad te krijgen gr raf
Lees een dgoed Raf, "de as een beetje verlengen om de konische vorm te behouden" had ik dit niet gedaan dan verdween de schroef achter een vlak stukje romp en dat was ook niet mooi geweest als ik terug de originele schroef monteer dan moet ik dat stukje terug weg halen Lees "de as terug inkorten"en zit alles terug op zijn plaats". Raf je schrijft nu dus duidelijk dat je van de tekening bent afgeweken omdat je het niet mooi vond zo. Je schroef was ook te klein en dat is je al door een paar mensen gezegd. En van de foto's die je nu plaats zijn de meeste niet eens van de Skipjack. Dus Raf, je huiswerk beter maken. En niet als anderen iets maken meteen commentaar leveren als het niet goed is. Je houd je zelf absoluut niet aan de tekening. Want als je dat doet schrijf je zelf "dat was ook niet mooi geweest". En dat doe je ook met je C klasse niet. Je bent dus zeer creatief bezig. Hein
hallo hein nog een terug lezen en dan met een goeie bril op ik heb de as verlengt omdat met de schroef van stefaan de vorm niet mooi was met de originele schroef die ik gekocht had hoefde de as niet verlengt te worden die is veel groter en de naaf komt dan wel uit met de romp als de BL motor er in zit dan komt de originele schroef er terug op en dan gaat de 1.5 cm er terug van af en ook met dezelfde goeie bril eens lezen wat ik post bij anderen ik voeg toe aan wat er gemaakt word ik breek niet af met dezelfde goeie bril de foto's in posting 99 eens bekijken dit zijn allemaal foto's van de skipjack klasse (zie de nummers op de toren) de foto in posting 100 is inderdaad van een rus maar dat is meer om te laten zien wat een rommel er allemaal aan groeit als je niet meer toe kunt voegen aan het model stop dan met zeveren want je wordt oud hier krijg ik wel goeie kritiek Aanmelden | Facebook gr raf
Heren, ik dacht dat er hier iemand de ander zat te narren. Nu lijkt het er steeds meer op dat het wel degelijk serieus bedoeld is. Volgens mij is het voor de lezer een stuk gezelliger om daar toch maar niet meer mee verder te gaan.
Raf, het is jammer dat je zo reageert. Het gaat dus alleen om goede kritiek te krijgen over je eigen boot. Hein
[mod]Met verzoek te kappen met deze (om het in botentermen te houden) oeverloze discussie, gaat nergens naar toe op deze manier, ieder zijn mening wordt op prijs gesteld maar op een bepaald moment is alles gezegd......dank[/mod]
Vreemd dat er op het modelduikboot forum ineens een Belgiëse vliegende moderator verschijnt. Normaal zie je nooit een moderator hier op het forum. Is dit soms een vlieger die nu ondergedoken is? Dan in ieder geval welkom in de onderwater wereld. Hein
Nee hoor Hein, is helemaal niet vreemd. De mods lezen hier wel mee, maar het feit dat in het subhoekje vrijwel nooit een mod te zien is, komt gewoon door het feit dat er hier weinig ged*nder is. Dus een compliment aan de subschippers. Vooral zo houden.
hallo het rubber probleem je zal het zelf moeten vertalen de moeite neem ik niet meer Skipjack was launched in 1958, and commissioned the following year. What is interesting is her paint scheme from her commissioning date until she was struck from the Navy lists in 1993. Beginning with a black upper hull, and anti-fouling red lower hull, on her bi-yearly refits she had the AF red paint applied to her lower hull (after barnacle blasting, of course) until the mid to late 1980s, when a sonar-absorbing rubberized black paint was applied overall. Also, wearing her big numeral designation above the sail gave way to a much smaller number below the sail planes, so that it would be hard to spot by Soviet spy satellites. I have depicted her wearing her two-color paint scheme she wore for the first half of her commissioned life. mijn boot met de grote letters en de tweekleurige romp is van voor 1980 en toen was er van rubber geen sprake en zo kan ik ook zelf bepalen welke propeller ik achter de boot hang en dit is dus een 5 blads propellor en ook de tweekleurige romp was er alleen maar voor 1980 daarna was de boot helemaal zwart met kleine letters onder de toren duikroeren gr raf
staat toch mijn gedacht reeds in de text dat het daarom na 1980 veranderd was geworden in kleinere letters onder de duikroeren inplaats van er boven al heb ik daar wel nog geen foto van gevonden ,dus maar eens in het archief opzoek gaan naar zo een foto hier vind ik wel de shark zonder cijfers en volledig buiten de antislip in de zwarte verf snook in 1961 en hier een paar boten wel met een kleinere nummer die onder de duikroeren staan en dan hebben we meteen ook kleuren foto's dus deze zouden van na 1980 moeten zijn gr raf
aha, schijnbaar heb ik per ongeluk deze pagina 1 ster gegeven op omdat het touchscreen op mijn telefoon niet wilde slepen maar in plaats daarvan mijn vinger dus precies op die 1 zat... niets van aantrekken dus!
hallo victor nee op deze foto's staat de nummer nog boven de duikroeren als je naar mijn foto kijkt dan zie je dat ze veel lager gezet zijn en dus onder de duikroeren zijn komen te staan het gaat niet alleen over de skipjack want er zijn 5 van deze boten gebouwd waarvan er eentje door een ongeval verloren is gegaan met man en muis ik heb 4 van deze boten gebouwd en ze varen allemaal behoorlijk peter zijn boot is de snelste onder de gebouwde boten ;hij zou zijn eigen torpedo's kunnen in halen hahaha hier een foto van drie van de 4 boten 4 hebben we nog nooit bij elkaar gekregen om een foto van te maken gr raf
hallo eindelijk vandaag de camo op de snorkel kunnen zetten wat het camo effect er van zou moeten zijn ??? wel veel werk al die vierkantjes gr raf en dit zal nu wel de laatste posting zijn want nu is de boot eindelijk klaar