Sky-a40 vraag

• Topicstarter Topicstarter pazziej
  • Startdatum Startdatum
P

pazziej

Guest
Hallo,

Ik wilde een abbonnement nemen op het blad Kijk. Dan krijg je zo'n cadeau als je je aanmeldt. In dit geval kon ik kiezen, en ik zag een r/c vliegtuigje, maar dan zou ik willen weten of dit niet zo'n speelgoedding is. Is dit een goed vliegtuigje voor een beginner of kan ik beter de keuze laten vallen omdat het eigenlijk 3x niks is?

Een afbeelding van het vliegtuigje:
E83622A71221D7459FDF9BC24953F2B6.jpg

en een pagina met wat info: http://www.meritline.com/electric-rc-airplane-806025.html

Alvast bedankt,
- PazzieJ

Die dingen vliegen 8O Maar daar heb je het dan ook mee gehad. Ik denk dat je daar erg snel mee uitgespeeld bent. In ieder geval is het absoluut niet zo dat je, als je hiermee kan vliegen, je "dus" ook met een ander vleigtuig kan vliegen. Ik zou zeggen, of ga voor een serieuze trainer, of laat heel modelvliegen varen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

tja het vliegt en bijna niet bestuurbaar en dan heb je het gehad, ik heb er ook een gehad.
dikke troep dus!

OK, bedankt :P ik denk dat ik dan maar wat anders als 'abbonnees-kado' kies :P

- PazzieJ

Goed plan!!! Koop gewoon een leuk trainertje en maak modelvliegen (de leukste hobby die er is... 8) ) jouw hobby... (of geef dat gratis dingetje aan een broertje van 5 oid..

stefan_riemens zei:
Goed plan!!! Koop gewoon een leuk trainertje en maak modelvliegen (de leukste hobby die er is... 8) ) jouw hobby... (of geef dat gratis dingetje aan een broertje van 5 oid..
Jammer dat ik geen broertje van 5 heb en alleen een zus van 15 :?

Toch bedankt voor jullie antwoorden..

-PazzieJ

Back